iron_darky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Tjenare alla jag sköker efter en Svensk Polis Bil v70 " Men skicka alla Svenska polis bilar ( svenska ) ni vet +att jag så en film men att polis bilen hadde svenska syrener och det vill jag ha och tack för mig ha en bra gta sag xD + lite tips ( Från er ) jag vill ha en audi en sån som han i transporter2 har + lite tips ( Från mig ) det finns en asa snygg ambulans en hummer red cruss så Jäv.la snygg xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Tjenare alla jag sköker efter en Svensk Polis Bil v70 " Men skicka alla Svenska polis bilar ( svenska ) ni vet +att jag så en film men att polis bilen hadde svenska syrener och det vill jag ha och tack för mig ha en bra gta sag xD + lite tips ( Från er ) jag vill ha en audi en sån som han i transporter2 har + lite tips ( Från mig ) det finns en asa snygg ambulans en hummer red cruss så Jäv.la snygg xD Testa moddingforumet, där är de bättre på sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iron_darky Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ok tackar men asså jag är ny så xD inte så lätt än Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ok tackar men asså jag är ny så xD inte så lätt än Nej, nej, jag anklagar ingen, jag bara rättar till lite grann. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iron_darky Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej nej ^^ jag mena inte så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Svarar här... du m¨ste få tag på gta-sweden betan. För att få tag på den måste du skriva 60 posts i deras forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Svarar här... du m¨ste få tag på gta-sweden betan. För att få tag på den måste du skriva 60 posts i deras forum Kan detta sluta me spam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kan detta sluta me spam? Hur fan kan det där klassas som spam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kan detta sluta me spam? Spammar du upptäcks det fort och du blir bannad och kommer aldrig få tag på den. Sen finns det ett spamforum. Godfather: Han menade att man kan spamma ner forumet och få 60 posts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Spammar du upptäcks det fort och du blir bannad och kommer aldrig få tag på den. Sen finns det ett spamforum. Godfather: Han menade att man kan spamma ner forumet och få 60 posts. Ursäkta. Läste lite för fort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SolidX Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 En annan sak åsså, syrener är blommor, det kallas sirener... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Iron_darky: Detta är inget modding-forum, men du verkar ha uppfattat det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts