Absurd Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jag har kommit en bit på vägen i spelet, men nu efter man har desermerat alla c-4 skall man desermera en större bomb. bomben skall finnas där man startar, men jag kan inte hitta den... vore gött om ni kan skriva här ni som har klarat eller vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 ligger den inte vid omklädningsrummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Den sitter under Ubåten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 den sitter under ubåten över poolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Tack. jag trode den var i vattnet i förut men äntligen kan jag klara det. tack för hjälpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Tack. jag trode den var i vattnet i förut men äntligen kan jag klara det. tack för hjälpen... varsego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 klarade det på ett kick... men nu har jag ett nytt problem... jag har fått kläderna och är vid en hiss som kan åka tre våningar. på våningen längst ner finns det en papegoja som snackar strunt (sjänv tror jag att den skall användas). mellersta våningen finns det en dörr som man måste titta i ett lås. på översta våningen finns det bara en koridor och ett rum, där man hittar AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 klarade det på ett kick... men nu har jag ett nytt problem... jag har fått kläderna och är vid en hiss som kan åka tre våningar. på våningen längst ner finns det en papegoja som snackar strunt (sjänv tror jag att den skall användas). mellersta våningen finns det en dörr som man måste titta i ett lås. på översta våningen finns det bara en koridor och ett rum, där man hittar AK. om jag kommer i håg rätt så ska du gå in där papegojan och leta där inne det ska finnas nån grej där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 jag hittade en mikrofon där vid papegojan. men det är det där dörren på mellersta våningen som jag har problem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 jag hittade en mikrofon där vid papegojan. men det är det där dörren på mellersta våningen som jag har problem med. ärligt talat så kommer jag inte i håg jag klara det för typ ett år sen ledsen :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 det gör inget... klarade det ändå. men det är just att du försöker att hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 det gör inget... klarade det ändå. men det är just att du försöker att hjälpa. det gör ingenting det är bara kul att hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts