Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Kolla. Dom har ju hela tiden kvar samma kort men byter färger på det. Check the pic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Mm, jag vet. Roligt att lura sina kompisar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 1. Ok, mitt fel. 2. Jag förstod hur det var tänkt, men jag höll på min teori. 3. Jag trodde att du inte var så smart eftersom du höll på fel sida (ansåg jag), men nu har jag insett att du fortfarande är smart. 4. Vi skiter i pennorna, mitt fel. Det har inget med detta att göra. 5. Jag är slagen. Jag tänkte för långt fram, att om man nu redan pekar på en sak så spelar det ingen roll om man byter. Men nu kom jag på det, att det är störst chans att peka på en get i början, vilket leder till att om man inte byter pekar man fortfarande på geten. Du vann, grattis R2, det är jag som är osmart. Nu när jag tänker efter, så har du haft rätt hela tiden. Grattis ännu en gång, det är sällan jag har fel. Wei. Ta det lungt med grattis. Men ja, bra att du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts