Jacker Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Mja, mjo. Såg den här förut, men jag har inte lyckats lista ut hur det fungerar (filen öppnas med Microsoft Power Point). Nån som vet hur man öppnar PPS- filer för redigering i PP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det är helt olika kort före och efter han "gissat" vilket det var. Kolla själv: Översta raden är första gången, och undre raden den andra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nu är jag fundersam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Aha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha, men vad fan Jacker. Den är ju skitlätt att knäcka. Den här är häftigare i så fall. Men den har jag löst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha, men vad fan Jacker. Den är ju skitlätt att knäcka. Den här är häftigare i så fall. Men den har jag löst också. wtf, är den tankeläsare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha, men vad fan Jacker. Den är ju skitlätt att knäcka. Den här är häftigare i så fall. Men den har jag löst också. Hur fan går det där till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha, men vad fan Jacker. Den är ju skitlätt att knäcka. Den här är häftigare i så fall. Men den har jag löst också. Den läser väl av muspekaren? Folk har väl en förmåga att markera talet dem valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha, men vad fan Jacker. Den är ju skitlätt att knäcka. Den här är häftigare i så fall. Men den har jag löst också. Oh, det där var nästan läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha, men vad fan Jacker. Den är ju skitlätt att knäcka. Den här är häftigare i så fall. Men den har jag löst också. Hur i helvete...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Den läser väl av muspekaren? Folk har väl en förmåga att markera talet dem valt. Nepp, rörde aldrig musen efter att jag klickat på länken, och jag testade 4ggr, jag räknade med fingret mot skärmen istället, bara ifall att den gjorde just som du sa, men icke sa nicke. Siana, hjälp oss ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Haha! Ser ni inte!? Kolla på bilden som Tiger postade. Redigerad 5 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha, men vad fan Jacker. Den är ju skitlätt att knäcka. Den här är häftigare i så fall. Men den har jag löst också. Den första var dålig, men denna var helskum?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Haha! Ser ni inte!? Kolla på bilden som Tiger postade. Han postade bild om den första problemnöten, vi pratar om en annan. Redigerad 5 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Han postade bild om den första problemnöten, vi pratar om en annan. Oj, förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Oj, förlåt! Ingen skada skedd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nepp, rörde aldrig musen efter att jag klickat på länken, och jag testade 4ggr, jag räknade med fingret mot skärmen istället, bara ifall att den gjorde just som du sa, men icke sa nicke. Siana, hjälp oss ? 99-9-9=81. 98-9-8=81. 98-9-7=81. 54-5-4=45. 53-5-3=45. 52-5-2=45. Ser du mönstret? Det blir bara vissa summor. Just dom summorna som har samma symbol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 99-9-9=81. 98-9-8=81. 98-9-7=81. 54-5-4=45. 53-5-3=45. 52-5-2=45. Ser du mönstret? Det blir bara vissa summor. Just dom summorna som har samma symbol. Men endå, hur vet den om jag tänker på ett tal så det blir den symbolen, och sedan tänker jag på ett tal så det blir en annan symbol ? Jag tror jag fick olika symboler tre gånger, på en av de fyra fick jag samma ikon, men den gissade rätt varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det är helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Men endå, hur vet den om jag tänker på ett tal så det blir den symbolen, och sedan tänker jag på ett tal så det blir en annan symbol ? Jag tror jag fick olika symboler tre gånger, på en av de fyra fick jag samma ikon, men den gissade rätt varje gång. Alla tecknena kastas om efter varje gång, men alla i nians gångertabell får samma tecken, kolla själv vilken bokstav/symbol 81, 72, 63, 54, 45, 36, 27, 18 och 9 har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts