jerrko Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Har en gammal Xbox, men har konstigt nog inte köpt detta spel än.. Gillar äventyr/RPG´s och jag undrar om Fable är spel som är värt att köpa Redigerad 5 oktober, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Har en gammal Xbox, men har konstigt nog inte köpt detta spel än.. Gillar äventyr/RPG´s och jag undrar om Fable är spel som är värt att köpa Jag har det till den gamla hederliga boxen, och jag gillar spelet skarpt. Gillar naturen osv. Det känns, väldigt trevligt och roligt på någotvis. Så enligt mig ska du lätt köpa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Håller fullständigt med. Ett underbart äventyrs RPG med mycket bra stämning och väldigt kul att spela. Vissa gillar det inte för att det inte har samma totala frihet som t ex Elder Scrolls men jag tycker klart du ska skaffa det. Skaffa då "Fable: Lost Chapters" vilket är en längre version med fler quest, vapen osv. Finns för 99 kr i "Best of Classic" sammlingen på t ex Maxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Håller med dom 2 ovanstående. Hade helt otroligt kul med Fable förr, är ett av dom bästa Xbox spelen enligt mig. Gillar du RPG/äventyr är även detta nästan ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vad jag längtar till Fable 2. Verkar bli riktigt kul. Nu när de lärt sig att inte skryta så mycket. Faktum är att de vägrar säga något om spelet alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det finns en tjockistråd om Fable, sök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Nu har jag beställt Fable: LC från CDON.com! Hoppas det kommer så snabbt som möjligt hem i brevlådan, för vad jag har sett och hört så verkar det vara ett jävligt bra/roligt spel och jag vill köra det så fort som möjligt Ännu bättre är att jag aldrig har testat det, så jag lär ju varva det några gånger utan att tröttna Redigerad 8 oktober, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Såhär många trådar hittade jag om Fable . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=31438&st=0 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...72&hl=Fable http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=19060&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=23708&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=18686&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=24896&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=27784&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=28088&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jasså, inte fler? Då ghör det inte så mycket med ett till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vad kostar Fable? Kanske får handla det... har inte heller handlat detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vad kostar Fable? Kanske får handla det... har inte heller handlat detta. Som jag skrev längre upp, "Fable: Lost Chapters" finns som "Best of Classics" för 99 kr på bla Maxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag postar mitt problem här för det känns lite onödigt att göra en ny tråd. Jag har sådana för jävliga problem när man ska rädda Scarlet Robe aka mamma. Att vinna racet och få nyckeln och hämta sin gamla utrustning och ta sig ut därifrån är hyggligt enkelt, men problemen startar när jag kommer till det där stora... sjömonstret kallat Kraken har jag för mig. Jag har inga speciella problem att hålla mig själv vid liv men mamman dör hela tiden... jag kan inte säga åt henne att stanna på ett visst ställe som med vanliga människor eller livvakter, hon följer bara efter hela tiden och dör otroligt enkelt. Hur ska man hålla henne vid liv? Jag har läst några walkthroughs men vissa säger inget alls om det här ämnet eller att man ska andvända Heal Life vilket är en physical spell och jag... öhm... kommer inte åt den då jag inte lagt några exp points där... tror jag. Och att man börjar om i fängelsecellen vid varje gång mamman dör gör inte mitt humör bättre. Känns bara hopplöst. Någon som kan ge något tips? Just nu är jag så trött så jag går med på fusk eller trainers också(har inte hittat något som ger medföljare evigt liv dock), men helst något tips utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag postar mitt problem här för det känns lite onödigt att göra en ny tråd. Jag har sådana för jävliga problem när man ska rädda Scarlet Robe aka mamma. Att vinna racet och få nyckeln och hämta sin gamla utrustning och ta sig ut därifrån är hyggligt enkelt, men problemen startar när jag kommer till det där stora... sjömonstret kallat Kraken har jag för mig. Jag har inga speciella problem att hålla mig själv vid liv men mamman dör hela tiden... jag kan inte säga åt henne att stanna på ett visst ställe som med vanliga människor eller livvakter, hon följer bara efter hela tiden och dör otroligt enkelt. Hur ska man hålla henne vid liv? Jag har läst några walkthroughs men vissa säger inget alls om det här ämnet eller att man ska andvända Heal Life vilket är en physical spell och jag... öhm... kommer inte åt den då jag inte lagt några exp points där... tror jag. Och att man börjar om i fängelsecellen vid varje gång mamman dör gör inte mitt humör bättre. Känns bara hopplöst. Någon som kan ge något tips? Just nu är jag så trött så jag går med på fusk eller trainers också(har inte hittat något som ger medföljare evigt liv dock), men helst något tips utan fusk. När jag mötte den där kraken brukade jag använda pilbåge att skjuta han med, sen har jag för mig att han slänger upp nått tentakel liknande mot en, right? Iaf, dom brukade jag bara slå på med svärd/klubba etc. Men ja, jag brukade hoppa i sidled med pilbågen, runt, runt i den där jävla cirkeln man kan röra sig på som är runt vattnet, och samtidigt skjuta. Svår förklarat men... Då brukade han iaf inte komma åt henne utan fokuserade enbart på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Håller med de första posterna. Jag älskade det här spelet och spelade det flera timmar varje dag, och en dag när jag hade febern så spelade jag det på morgonen. Det var fyfan det mysigaste jag varit med om Men sen när jag hade klarat det så blev det tråkigt att försöka klara det på nytt det var alltså Fable: LC Om jag inte har fel så tar det vanliga fable slut när man dödat/odödat syrran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 När jag mötte den där kraken brukade jag använda pilbåge att skjuta han med, sen har jag för mig att han slänger upp nått tentakel liknande mot en, right? Iaf, dom brukade jag bara slå på med svärd/klubba etc. Men ja, jag brukade hoppa i sidled med pilbågen, runt, runt i den där jävla cirkeln man kan röra sig på som är runt vattnet, och samtidigt skjuta. Svår förklarat men... Då brukade han iaf inte komma åt henne utan fokuserade enbart på mig. Gjorde nog ungefär samma sak, kommer inte riktigt ihåg. Satt uppe vid klockan 5 på morgonen och spelade endast för att kunna spara och gå och lägga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Satt uppe vid klockan 5 på morgonen och spelade endast för att kunna spara och gå och lägga mig So did i. Fable hämnade verkligen sömnen den första gången man höll på varvade det... Kunde inte få nog av det då kändes det som. ...fast var som en extremt tomhet när man klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag hade fasktiskt inget problem med att hålla henne vid liv själv. Men de andra fångarna därimot. Än hur jag kämpade så dödade Kraken dem allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts