VaXXoR Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Krym nedanför ett fönster och kom sakta upp med en mask på dig. Det skulle vara coolt om lysset släcktes. Kanske kan be någon på festen släcka när ingen ser. Eller så kanske det är mörkt om det är typ "disco". Men då kan man ju typ stänga av musiken. Kasnke med hjälp av en fjärkontroll som du har och stänger av med genom fönstret ? Eller så kan du ta på dig ett vitt lakan och springa fram och till baks utanför Om det nu finns fönster där dom ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Om det nu finns fönster där dom ska vara Det brukar vara dåligt med fönster ute i skogen, som dom troligtvis skulle vara i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det mest effektfulla är om du lyckas plocka undan dem en och en. Om de går i en grupp smyger du på och tar nån skitunge, håller för hans mun och gömmer er. Vetefanken vad du gör med honom sedan, men de resterande ungarna blir garanterat vettskrämda. Jag knyter honom/henne och slänger ner han i ett dike där ingen kan hitta honom/henne. Är det för svårt kan du alltid klättra upp i ett träd och hoppa ner när de passerar. YAAAAAAAAAAAAAARGH!!!! *KRASCH* Brytet ben och två döda ungar. Funderar på om det finns någonstans där man kan få en död aligator eller liknande, i naturlig storlek, som man kan smycka vägen med, eller bara slänga i ansiktet på dom. Skulle det fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag knyter honom/henne och slänger ner han i ett dike där ingen kan hitta honom/henne. YAAAAAAAAAAAAAARGH!!!! *KRASCH* Brytet ben och två döda ungar. Funderar på om det finns någonstans där man kan få en död aligator eller liknande, i naturlig storlek, som man kan smycka vägen med, eller bara slänga i ansiktet på dom. Skulle det fungera? Mina tips då, på det sättet bryter du inga ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Mina tips då, på det sättet bryter du inga ben Men ingen försäkran om döda ungar får jag, way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det brukar vara dåligt med fönster ute i skogen, som dom troligtvis skulle vara i. Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ja men då ser dom ju iaf. Som sagt, lakan, sax och pennor. Det är de du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Men ingen försäkran om döda ungar får jag, way to go! Nu hängde jag inte med, vill du ha döda ungar, eller vill du att de ska överleva ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nu hängde jag inte med, vill du ha döda ungar, eller vill du att de ska överleva ? ^^ Ja, det är ju inte mina ungar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja, det är ju inte mina ungar så... Du kan ju alltid fullfölja häxans förbannelse över dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja, det är ju inte mina ungar så... Varför har du inte redan bestämt dig för motorsågsmassaker i göteborsskogarna? And videotape the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Varför har du inte redan bestämt dig för motorsågsmassaker i göteborsskogarna? And videotape the shit Bestämt mig?^^ Jag vet inte om jag ska döda dom eller inte. Nej, men seriöst. Om man skulle fylla någon liten glänta eller något med självlysande masker som stirrar ut dom, det är ju origniellt och fungerar. Edit. Vad fan tipsar jaag i min egen tråd för? Redigerad 5 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Bestämt mig?^^ Jag vet inte om jag ska döda dom eller inte. Nej, men seriöst. Om man skulle fylla någon liten glänta eller något med självlysande masker som stirrar ut dom, det är ju origniellt och fungerar. Edit. Vad fan tipsar jaag i min egen tråd för? Du har tråkigt. Men ta en motorsåg och ställ dig en bit bort från dom. Ta med några kompisar, Tänd en stor eld och ta med er låtsasblod som ni kan skvätta över er när dom kommer nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jobbigt. I den åldern ska man alltid vara så modig och tuff. De kommer förstöra allting. Minns själv klassresan i 6:an. Utslängda från spökhuset. Mitt tips: Slakta en ko eller gris. Ta alla inälvor och lägg i en stor bytta, som du hänger upp i en gren, ovanför stigen. Sedan, när de kommer traskande på stigen, drar du i snöret som tippar byttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Klä ut dig till plåtgubben i trollkarlen från Oz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nej, men seriöst. Om man skulle fylla någon liten glänta eller något med självlysande masker som stirrar ut dom, det är ju origniellt och fungerar. Självlysande, hängande masker är inte särskilt skrämmande. Kroppar med rörelse i är värre. Men du gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Lägg en lever/något köttigt vid/utanför festen och vid sidan av den lägger du en ficklampa så att den drar med sig uppmärksamthet, sedan så ställer du dig någon mask på dig och sjaskiga kläder i närheten, om dom kommer och hittar den där köttiga saken blir dom någ lite fundersam, sen så springer fram till dom och skriker/andas med magen ut och in.. eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Tänd äld på ett kors och lek Ku klux klan asså att småttingarna ska bli offrade/slaktade Editade lite Redigerad 6 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Tänd äld på ett kors och lek Kuk-lux clan(stavning) asså att småttingarna ska bli offrade/slaktade Ku-klux-klan. Om det förkortas KKK, är det inte ganska självklart att det ska vara KLAN och inte CLAN?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Ku-klux-klan. Om det förkortas KKK, är det inte ganska självklart att det ska vara KLAN och inte CLAN?! Hehe....jo de e sant...Borde nog inte göra engelska läxan medans jag skriver på Gtasajtens forum Dessutom så e jag inte så insatt i just KKK så....Tack för rättnigen Redigerad 6 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kommer ihåg när vi hade sånthär, jag var en av de "små barnen" så vi försog oss med snöbollar, gick runt i den där stigen o kastade snöbollar på allt som rörde sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts