Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 HEJ! Nu är läget såhär att min lillebrors klass, full med sjätteklassare, ska ha en klassfest på fredag nästa vecka, fredagen den 13:de Oktober , och jag har halft om halft erbjudit min hjälp till att skrämma vettet ur dom små glina. Men jag har ett problem, jag är mer den skrämda typen, och inte dem skrämmande typen. Har frågat runt på lite ställen, men får bara massa gamla idéer som inte är så påhittiga. Så kom jag och tänka "GTAsajtarna är ju komplett galna, dom kan jag ju fråga!". Så nu är jag här och frågar om hjälp med att kunna skrämma dom här små undulaterna, på något ovanligt och kusligt sätt. TACK PÅ FÖRHAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Släck lyset. Och fira ner dig från taket med en screammask på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Kolla på scaretacticts, där finns många galna ideér Om dom är i ett hus som jag misstänker. Gå på utsidan och kleta in händerna i röd färg, dra sen händerna för fönsterrutan så upptäcker dom det sen och blir nog rädda. Skrik efter du gjort avtrycken så de blir rädda och tror någon blivit mördad eller nåt Redigerad 5 oktober, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Får ta och tillägga att det är enmörker-spårning jag talar om, så som det sägs i topic-titeln, och banan är ute i skogen, troligtvis, jag vet själv inte hur banan ser ut. Quickie; Men Scaretactics har ju något jag inte har; Pengar. Redigerad 5 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Hoppa fram med en kökskniv och skrik att du ska våldta dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Hoppa fram med en kökskniv och skrik att du ska våldta dem... Loel! Nej men klättra upp i ett träd. Sen har du sörat fast en stark ficklampa i ett annat träd lång ifrån. Snörat fast den hårt. Sen riggar du ett snöre och tar med dig det upp till andra trädet. Så ficklampan tänds när du drar i snöret. Sen har du med mobilen med nått scary sound på Edit: Det är på natten va? Annars kan du ju omöjligt skrämma dom om det är ljust. Annars kan du och din brorsa snacka ihop er. Och när dom går. Har du gömt dig någon stans. Och när din klass å din brorsa är nära där. Säger din brorsa (så du hör): TYST! Så blir alla tyst och lite rädd. Sen säger han, äh det var väll ingenting. Sen några sek efter dem börjat prata skriker du allt var du kan något scary och kastar slime på dom Redigerad 5 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Du kan ju göra en docka av nånting, eller låna nått som liknar en. Kanske en barbara. Sen låter du docka ta livet av sig, alltså hänga med en snara runt halsen i ett träd.. Tänd några gravlyktor eller marshaler i en ring, en en handskriven lapp på marken eller nått.. Eller så sminkar du dig, och tar med några kompisar. Sen springer ni runt i skogen på alla fyra och ylar och låter som vad fan som helst. Sen, springer ni mot barnen, som du får förse med ficklampor så de kan lysa på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Bah, om det var i Göteborg hade jag kunnat springa runt med en kökskniv och skrämt skiten ur dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Du kan ju göra en docka av nånting, eller låna nått som liknar en. Kanske en barbara. Sen låter du docka ta livet av sig, alltså hänga med en snara runt halsen i ett träd.. Tänd några gravlyktor eller marshaler i en ring, en en handskriven lapp på marken eller nått.. Eller så sminkar du dig, och tar med några kompisar. Sen springer ni runt i skogen på alla fyra och ylar och låter som vad fan som helst. Sen, springer ni mot barnen, som du får förse med ficklampor så de kan lysa på er. Haha kan tänka mig Maimstream springa omkring i läppstift och mascara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ta med dig några andra kompisar ut i skogen, och låtsas som ni håller på att avrätta nån där. Med blod och pistolskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vad är det som är så läskigt med en helt vanlig fredag? Är det för att datumet är 13? Ja, hujeda mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vad är det som är så läskigt med en helt vanlig fredag? Är det för att datumet är 13? Ja, hujeda mig... Tabu my friend. Fredagen den 13 har typ blivit sån oturs dag. Undvik 13 gäster, 13 läxor, 13 godis bitar and so on. Men den verkar ha blivit lite mer åt "Halloween" antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vad är det som är så läskigt med en helt vanlig fredag? Är det för att datumet är 13? Ja, hujeda mig... Men åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhh. Det är ju inte fredagen som är läskig, det är ju mörkerspårningen. Det är ju VI som ska skrämma DOM, inte veckodagen... Isånnafall hade jag varit livrädd för onsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det är ju inte fredagen som är läskig, det är ju mörkerspårningen. Det är ju VI som ska skrämma DOM, inte veckodagen... Isånnafall hade jag varit livrädd för onsdagar. Hahahaha . MEn jag tror på karatemorfars idé, den med en docka som hänger sig själv, och som det är lite ljus och sånt runt, och när de går dit och kollar ska du givetvis hoppa fram ur en buske och skrämma de så de pissar ner sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Tabu my friend. Fredagen den 13 har typ blivit sån oturs dag. Undvik 13 gäster, 13 läxor, 13 godis bitar and so on. Men den verkar ha blivit lite mer åt "Halloween" antar jag. Tabu är väl mer nått som är förbjudet? Typ saker som folk gör men är helt fel att prata om.. Eller nått ^^ Edit: wikipedia is teh shit http://sv.wikipedia.org/wiki/Tabu Redigerad 5 oktober, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det mest effektfulla är om du lyckas plocka undan dem en och en. Om de går i en grupp smyger du på och tar nån skitunge, håller för hans mun och gömmer er. Vetefanken vad du gör med honom sedan, men de resterande ungarna blir garanterat vettskrämda. Är det för svårt kan du alltid klättra upp i ett träd och hoppa ner när de passerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det mest effektfulla är om du lyckas plocka undan dem en och en. Om de går i en grupp smyger du på och tar nån skitunge, håller för hans mun och gömmer er. Vetefanken vad du gör med honom sedan, men de resterande ungarna blir garanterat vettskrämda. Är det för svårt kan du alltid klättra upp i ett träd och hoppa ner när de passerar. Perfekt! Du tar en efterslentare och drar undan han och ser till att han håller sig ur vägen, sätt en kniv i han, sen gör du så tills det bara är en kvar av dom! Se till så att det blir den vekaste! Sen går du långsamt och rakt och säger typ: - Äntligen får jag träffa dig ensam! Ska vi köra doggystile oskyddat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Perfekt! Du tar en efterslentare och drar undan han och ser till att han håller sig ur vägen, sätt en kniv i han, sen gör du så tills det bara är en kvar av dom! Se till så att det blir den vekaste! Sen går du långsamt och rakt och säger typ: - Äntligen får jag träffa dig ensam! Ska vi köra doggystile oskyddat eller? Jag tror, ärligt talat, att han ville ha seriösa svar och inget larv. Annarws kan du ju ta med några kompisar, så gör ni lite ljud a lá Blair witch project. Slår stenar mot varandra, och gör andra ljud, sedan springer någon fram och skrämmer arslet av dem. Ett extra plus om ni kan hitta ett ljud på ett barn som gråter, det är riktigt äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Slår stenar mot varandra, och gör andra ljud, sedan springer någon fram och skrämmer arslet av dem. Ännu bättre: Släng stenar mot dem/på dem! Eller mja.. småsten iallafall. Redigerad 5 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ännu bättre: Släng stenar mot dem/på dem! Eller mja.. småsten iallafall. Hahahaha det vore något att se. Nej men jag tror på oljud a lá Blair witch project. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts