Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) ----- Någon som vet vad det här spelet kommer kräva till PC? Redigerad 12 februari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 ----- Någon som vet vad det här spelet kommer kräva till PC? http://www.alltravelzone.com/wp-content/uploads/2007/05/okay_l.gif ---- Det drivs ju på Unreal Engine 3, så förmodligen något liknande UT3 och GoW. Din dator bör klara av det galant i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Har du spelat det innan? Om inte kan jag säga att det är verkligen inget att ha. Ganska exakt alla recensioner och personer som använder internet säger emot dig, men visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Ganska exakt alla recensioner och personer som använder internet säger emot dig, men visst. Mja. Jag tror att jag hade FÖR stora förhoppningar på spelet. Men det går att spela, i någon timme. Sen måste man ta brejk i några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 så..detta spel kommer till dator i maj? Öh..fattade inte riktigt allt men..online spel? isåfall kostar de nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 så..detta spel kommer till dator i maj? Öh..fattade inte riktigt allt men..online spel? isåfall kostar de nått? Det är inte MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Ända dåliga jag hitils hittat är musiken. De använder aldeles förmycket tecno spaceig musik istället för pampig mäktig orkestermusik som det ska vara. Tycker det är skönt med lite spel som inte bara innehåller pampig orkestermusik. Helt klart ett steg i rätt riktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Första DLC finns nu tillgänglig på XBox Live. Det är en extra bana där man ska stoppa en terroristgrupp av en hitils ny ras från att krasha en meteorit på en koloni. 90+ min. av spelande. Kostar 400 MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) så..detta spel kommer till dator i maj? Öh..fattade inte riktigt allt men..online spel? isåfall kostar de nått? Ja ungefär 500-600kr Redigerad 10 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 köpte spelet i torsdags, så jävla grymt! hann dock bara spela det en dag innnan jag åkte till morsan.. jag längtar så förbaskat mycke tills jag kan köra igen! har nån föresten sett när FOX news säger att det e skadligt för att det inehåller porr! seriously.. till och med jack thompson stod på mass effects sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Köpte det här från steam igår för 3,75 euro. Och har märkt lite saker när jag började spela. Ljudet är helt stört. Hör massa saker i bakgrunden skitbra (massa pi och skit från datorer, skott från andra och när saker brinner) Och det här stör dialogerna skit mycket, hör knappt vad dem säger. Finns det någon ljudbug? fixat! Redigerad 2 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Förbeställt Mass Effect 2 idag. Furk year. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Förbeställt Mass Effect 2 idag. Furk year. Vad trevligt, men håll det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Har börjat ta ikapp på det jag missat under min tid utan xbox. Och bara för den sjukt snygga launch-trailern till Mass Effect 2 bestämde jag mig för att spela igenom båda spelen. Jag är nöjd med mitt val, FAN vad bra det här spelet är! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2011 Köpte spelet på Steam tidigare ikväll efter att ha varit nyfiken på det ett tag. Dock så får jag väldigt låg framerate och grafikinställningarna verkar inte spela någon större roll. Någon som känner till problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts