Sniper Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Spelet fick 8.5 av Gamespot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) Spelet fick 8.5 av Gamespot. Recensioner är crap i mitt tycke. Exempel: CoD4 fick bra poäng, inte alls kul, inte värt dem poängen det fick i mitt tycke. Assassin's Creed fick dåligt betyg, jag tycker spelet är guldvärt. Men alla har ju sina smaker. Edit: Major Stva flel Redigerad 21 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) Men alla har ju sina smaker. Ja, det är därför man kollar olika stora sidor som typ IGN, Gamespot och Gamereactor istället för bara en recension för att kunna vara säker... Assassins Creed har väl inte fått dåliga betyg? Redigerad 22 november, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Ja, det är därför man kollar olika stora sidor som typ IGN, Gamespot och Gamereactor istället för bara en recension för att kunna vara säker... Assassins Creed har väl inte fått dåliga betyg? Dem flesta recensionerna jag ser på dem sidorna, stämmer inte in med mig. CoD4 har väl fått bra poäng av typ alla dem? Aftonbladet (hatar dem extra mycket) är ett av dem som gav dåliga poäng till Assassin's Creed. Jag kollar aldrig recensioner, jag testar spelen, är dem inte roliga så byter jag in dem. Öppetköp ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Recensioner är crap i mitt tycke. W0rd.. video review är det bästa sättet att få en relativ klar bild på hur spelet är on topic: kefft att mass effect bara är till 360, det är ett spel som skulle kunna få mig att skaffa ett 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Super Play gav spelet 9 (lite lustigt att de samtidigt sa att det var det perfekta RPG). Assassins Creed gav de också bra men sa också att de blev mycket besvikna då de tyckte att spelet var inte alls Next Gen på något vis. Fast Super Play ska man inte lita på. De sågade Blue Dragon för spelet är turordningsbaserat och gav HALO 3 sämre betyg för det inte var som Half-Life 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 5/5 på FZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 W0rd.. video review är det bästa sättet att få en relativ klar bild på hur spelet är Precis min åsikt. Skall bli kul att lira det imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Skall bli kul att lira det imorrn. God damn you boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Om jag skaffar en 360 någon gång så kommer detta vara det första spelet som trycks in DVD-läsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Wow. Den där boken man får med Limited Edition är ju ovärdelig. Har bara skummat genom den men den verkar nästan innehålla allt man vill veta om Mass Effect världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Har kört i par timmar nu, och jag älskar det. Riktigt kul spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Har kört i par timmar nu, och jag älskar det. Riktigt kul spel! Ja, verkligen. Jag spelade ca 7 timmar igår kväll/natt. Svårt att sluta. Alltså, det här spelet är verkligen som ett nytt KotOR spel på alla sätt och vis (fast bättre), bara det att det utspelar sig i ett helt annat universum. Känslan är i grunden densamma, liksom spelstilen. Bara striderna som skiljer sig men de är också väldigt bra även om det är lite väl lätt att ens medsoldater dör. Ända dåliga jag hitils hittat är musiken. De använder aldeles förmycket tecno spaceig musik istället för pampig mäktig orkestermusik som det ska vara. En annan sak är väl att jag känner att man inte riktigt lär känna ens medsoldater som man gjorde i t ex KotOR. Men jag hoppas den saken förändras lite längre fram i spelet. Jag är ju bara precis i början av spelet. Grafiken är helt otrolig. Klart det snyggaste spelet på XBox 360 hitils. Blev lite förvirrad över att grafiken var så grynig men det visade sig vara en inställning med film-flimmer för att få det att se mer ut som en gammal film och går att ta bort. Längtar redan till Mass Effect 2 och 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jepp jepp, ska skaffa detta när man skaffar 360'n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Längtar redan till Mass Effect 2 och 3. Kommer ju innehåll mellan spelen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Mass Effect till PC Inte för att jag har uppmärksammat spelet särskilt mycket, men ska helt klart prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Mass Effect till PC Inte för att jag har uppmärksammat spelet särskilt mycket, men ska helt klart prova. Bästa dagen i mitt liv. Både ratm till hultsfred OCH mass effect till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Bästa dagen i mitt liv. Både ratm till hultsfred OCH mass effect till PC! Har du spelat det innan? Om inte kan jag säga att det är verkligen inget att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jaha, där ser man. Det var ju semitrevligt. Med mycket tur hinner jag spela igenom det innan det är dags för pc-släpp. Bästa dagen i mitt liv. Oookeeeeeej... ... Har du spelat det innan? Om inte kan jag säga att det är verkligen inget att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts