Warmedal Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Röker? japp, ca ett paket. Varför? Gott som fan Man kommer dö tillslut ändå, så varför inte skynda på det lite med några cigg? Påstås ju att om man röker så förkortas livet. Jag vet inte hur ni tänker, men jag skulle hellre dö när jag slösat mina pensionspengar på prostituerade än att ligga halvsenil på ett hem till jag är 90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vet inte om någon har frågat detta förut i tråden, När ni pratar om att ciggZ gör "det" socialare, kan man inte vara social utan cigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 blablabla Vad säger dina föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Hälsingemål? haha! Nej, det är Skelleftemål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vet inte om någon har frågat detta förut i tråden, När ni pratar om att ciggZ gör "det" socialare, kan man inte vara social utan cigg? Självklart kan man det, vad fan tror du? Men det är fortfarande socialt att kunna dela en cigg med nån. Eller bjuda någon på en cigg för den delen, ett perfekt sätt att inleda ett samtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Självklart kan man det, vad fan tror du? Men det är fortfarande socialt att kunna dela en cigg med nån. Eller bjuda någon på en cigg för den delen, ett perfekt sätt att inleda ett samtal. Folk är för dumma att förstå. Ställer så urkorkade frågor som är så självklara. Jag dricker. Någon frågar; "Så alla måste dricka för att kunna va social då eller?" Jag röker. Någon frågar; "Så man måste röka för att kunna va social?" Jag säger, ni är alla helt jävla dumma i huvudet. Skämms för helvete, jävla rövgnuggare. Så mentalt efterbliven ska man inte kunna va för att dra sånna slutsatser. Är man så dum så är man inte värt att röka eller dricka, och inte ha socialt umgänge heller för den delen. Lås in er i gaderoben och stanna där tills hjärnan växt till sig. DAMP! >_____< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad säger dina föräldrar? They don't know, och jag skiter i deras åsikt. De röker själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Kul att det inte är så många som röker! edit: lite fel jag skrev säg! Redigerad 6 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 They don't know, och jag skiter i deras åsikt. De röker själva. Berätta då? Gör det betydligt lättare. Skulle aldrig kunna snusa om inte mina föräldrar visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Skulle aldrig kunna snusa om inte mina föräldrar visste. Vad säger de om det då? Jag känner en kille vars pappa fick honom att börja snusa, och som nu köper ut snus åt honom. Hans pappa hade visst börjat när han var sju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nej, jag har aldrig rökt och kommer aldrig att göra det. Det är inte särskilt intelligent att betala för att skada sin egen hälsa. Det är inte särskilt intelligent att medvetet skada sin egen hälsa överhuvudtaget. De varnar t.o.m. för att rökning skadar dig och din hälsa på paketen, men varje dag börjar fler och fler människor röka. Jag vet inte om de är blinda eller om de gillar att skada sig själva, det kanske är en annan version av de som skär sig men de har inte vågat ta sig till punkten ännu. Sen finns det idioter som inte heller respekterar att man inte får röka på vissa ställen, men gör det ändå. Jag kunde inte bry mig mindre om rökares hälsa och ni får gärna skada er själva hur mycket ni vill, men tvinga inte andra att andas in eran skit. Det borde vara straffbart och t.o.m. leda till fängelsestraff, då de medvetet bryter emot regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad säger de om det då? Jag känner en kille vars pappa fick honom att börja snusa, och som nu köper ut snus åt honom. Hans pappa hade visst börjat när han var sju. Dom uppmuntrar mig inte till det precis, men de bryr sig inte heller så mycket. Om jag röker så jävlar blir det liv däremot, har astma. Mina föräldrar köper till mig, dom vet ju att annars fixar jag det bara på andra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nej, otroligt dumt att göra det. Massa sjukdomar till följes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nej, jag har aldrig rökt och kommer aldrig att göra det. Det är inte särskilt intelligent att betala för att skada sin egen hälsa. Det är inte särskilt intelligent att medvetet skada sin egen hälsa överhuvudtaget. De varnar t.o.m. för att rökning skadar dig och din hälsa på paketen, men varje dag börjar fler och fler människor röka. Jag vet inte om de är blinda eller om de gillar att skada sig själva, det kanske är en annan version av de som skär sig men de har inte vågat ta sig till punkten ännu. Sen finns det idioter som inte heller respekterar att man inte får röka på vissa ställen, men gör det ändå. Jag kunde inte bry mig mindre om rökares hälsa och ni får gärna skada er själva hur mycket ni vill, men tvinga inte andra att andas in eran skit. Det borde vara straffbart och t.o.m. leda till fängelsestraff, då de medvetet bryter emot regler. Du tröttnar aldrig på ha rätt va? Håller fullständigt med dig om att folk inte respekterar platser där man inte får röka eller inte. T.ex. när jag är och kollar på fotboll. (live på arenan då... duuh) eller på restauranger etc. Man förstör ju även andras hälsa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Dom uppmuntrar mig inte till det precis, men de bryr sig inte heller så mycket. Om jag röker så jävlar blir det liv däremot, har astma. Mina föräldrar köper till mig, dom vet ju att annars fixar jag det bara på andra sätt. Smartare att sluta ju.. snart får du väl muncancer och hål i varenda jävla bakficka du äger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nää fy fan för rökning, röker inte änsp å fest så fruktansvärt äckligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Röker? japp, ca ett paket. Varför? Gott som fan Man kommer dö tillslut ändå, så varför inte skynda på det lite med några cigg? Påstås ju att om man röker så förkortas livet. Jag vet inte hur ni tänker, men jag skulle hellre dö när jag slösat mina pensionspengar på prostituerade än att ligga halvsenil på ett hem till jag är 90. Varför inte rent ut av skjuta sig själv ihuvudet med en gång? Vi ska ju ändå dö någon gång. Så slipper vi känna på livetsgrymhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Smartare att sluta ju.. snart får du väl muncancer och hål i varenda jävla bakficka du äger.. Folk överreagerar. Jag känner många som har rökt och snussat sen högstadie ålder och många är 40 - 80 år idag. Och förut fanns det tillochmed mycket fler giftagare ämnen i tobak och snus. Redigerad 7 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag känner en kille vars pappa fick honom att börja snusa, och som nu köper ut snus åt honom. Hans pappa hade visst börjat när han var sju. Han råkar inte bo i stenungsund va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag röker ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts