rabarben Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Nej. Jag betalar inte för att skada min egen hälsa. Kan inte säga det bättre själv. Dom som röker på grund av grupptrycket är riktiga töntar tycker jag. ÅÅÅÅÅ du är sååååå feg om du inte röker! Liksom... det är 100 gånger modigare att våga säga emot. Redigerad 5 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Det var vettigt sagt. Jag kan lova med 95% säkerhet att 90% av alla i ålder 12-17 som röker gör det för att deras kompisar gör det. Folk är så oerhört fega och små att de inte vågar stå upp för vilka de faktiskt är. Det har blivit ett mode att göra som alla andra gör, gör man inte det så får man inte vara med. Det är som små barn ni vet. De säger följande; - Nääee. Du får inte vara med, din cykel är för dålig. Vi cyklar mycket snabbre än dig. Exakt så ser samhället ut idag, jag menar, vart fan är vi påväg? väx upp!!!!!!!!!!!!!!! Och kommer alltid att göra. Flockmentalitet är ungefär som religion. Tryggt men ack så fel. Edit: Mentalitet heter det visst. Inte mentalit. Slarvfel för er som inte förstår sarkasm. Redigerad 5 oktober, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej för hel*ete! Orka slösa pengar på sånt skit! Röka gräs är bättre, godare och billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Som någon annan sa: orka betala för att skada sin hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej för fan, nikotin vill jag inte ha. Men ibland händer det på fyllan att en portionssnus åker upp i sann norrlandsanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Huvaligen! Int' rök' ja'! He' stink' ba'! Å kost' pengar te' inge' nytta! (Talspråk ) Redigerad 5 oktober, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Huvaligen! Int' rök' ja'! He' stink' ba'! Å kost' pengar te' inge' nytta! (Talspråk ) Hälsingemål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja, men väldigt sällan. Någon enstaka cigarett. Om man blir bjuden så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej? Allt för många folk i kompiskretsen som gör det dock, men aldrig jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 ZuPeRmEgA wOOrD pÅ dEeEj ! *fNizZz* nej, men seriöst. ölen smakar godare när man röker, men vet inte varför. Inte godare som att det blir en annan smak. Men eftersom en cigg gör dig torr i mun och halls såblir det godare att bärsa. Kommer upp o drar en platta med dig nån dag du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Kommer upp o drar en platta med dig nån dag du. Vad är det för särbehandling :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vad är det för särbehandling :'( Men aboo.. Kommer ner och drar en platta med dig med, ofc ofc.. Missade förövrigt Studentfest idag.. >___________< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Är det bara 4 pers som röker i det här forumet ?! Vote: JA 2-Vote: ca 1 paket om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Är det bara 4 pers som röker i det här forumet ?! Vote: JA 2-Vote: ca 1 paket om dan Medelåldern ligger väl runt 14-15. Tycker det är bra att det är en sån låg siffra på den åldersgruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Vote: nooooo Redigerad 6 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jajamensan, feströker vill säga. Annars är det alltid General som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Aldrig hört talas om grupptryck? Jo, tror du att jag är dum eller? Men varför ska man falla för trycket? "Äsch, jag tar väl ett bloss då.." "Bra Pelle, visst är det coolt?" "Det är var ju riktigt.. gott.. jag börjar fan!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, Det är imo mycket onödigt att betala stora pengar för att döda sig själv Det är åtminstone inget som jag nånsin skulle få för mig att göra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Jo, tror du att jag är dum eller? Men varför ska man falla för trycket? "Äsch, jag tar väl ett bloss då.." "Bra Pelle, visst är det coolt?" "Det är var ju riktigt.. gott.. jag börjar fan!" Aja det är väl inte det grupptrycket jag råkar ut för. Jag känner iaf mig dum om jag står bland 10 andra och jag är ända av dom som inte röker. Har aldrig rökt "på riktigt" före nu när jag blev 14 Har alltså aldrig dragit ner röken till lungorna före jag blev 14 Jag valde själv att jag ville röka, och det får folk acceptera. Fast många skulle känna sig dumma bara för att dom är med dom där 10: O Men dom som röker är varken bättre eller sämre än någon annan människa, och dom är inte dumma heller. Varför betala för t.ex. godis. Det förstör ju bl.a. tänderna, ger överskotts energi, och skapar ett beroende såsom tobak. Som vår Kemi, geografi osv. Lärare sa till oss: Vad som helst i stora mängder är skadligt, förutom kunskap. Jag känner iaf mig som en mycket trevligare människa bara för att ja får min mängd nikotin om dagen Redigerad 6 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag röker inte... men jag har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts