SlewME Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Som tur är håller rökningen bland ungdomar minska stadigt efter varje år.Ja du, källa? En SCB-underkökning. Den visar åldrar 16-84. Men inte rökning bland undomar i ålder 13-17 som jag nämde. Från 2004 - 2005 så har rökning ökat bland kvinnor i ålder 16+ med 0,6% Redigerad 5 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Röker om någon bjuder. Skulle aldrig orka köpa själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Håller med. Fast.. på senare tid har det hänt att jag har tagit ett bloss eller två, under festande omständigheter. Äh, det är inte så farligt, tycker jag. Att ta sig ett bloss på en fest eller annan social tillställning är just socialt, och man får ju ett litet rus. Att spendera 30-40 kronor om dagen på att förstöra sina lungor, det är dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej Förfan! Orka liksom... rökte innan... ett helvete att sluta. Snusade dock under tiden, så lättare för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vote: Nej för fan inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja. Jag röker för att det helt enkelt känns bra, och för att mina andra kompisar också röker. Grupptrycket blir allt större i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Grupptrycket blir allt större i Sverige Man kan inte skylla på grupptryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Röka? Nej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Röker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Man kan inte skylla på grupptryck. Så säg mig, vad beror det på? Är det lockande att skada sin hälsa och slösa bort massa pengar? Om ingen skulle säga till dig att rökning "lugnar" eller "är skönt om man har problem" så skulle du börja röka i alla fall? Redigerad 5 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Så säg mig, vad beror det på? Är det lockande att skada sin hälsa och slösa bort massa pengar? Om ingen skulle säga till dig att rökning "lugnar" eller "är skönt om man har problem" så skulle du börja röka i alla fall? Om man börjar röker väljer man det själv, ingen annan väljer det till en. Jag skulle inte börja röka för att någon sa så till mig, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Finns inget alternativ för mig. Vote: Feströker, ölen smakar godare med cigg till. ZuPeRmEgA wOOrD pÅ dEeEj ! *fNizZz* nej, men seriöst. ölen smakar godare när man röker, men vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Om man börjar röker väljer man det själv, ingen annan väljer det till en. Jag skulle inte börja röka för att någon sa så till mig, nej. Egentligen inte svar på min fråga. Men låt gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, palla slösa sitt liv på onödiga saker som skadar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vote: Nej Men röker vattenpipa lite då o då det gör jag för den underbara smake och för att tagga ner lite från all stress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag låter B-Real ifrån Cypress Hill prata för mig. Pick it, pack it, fire it up, come aloooong and take hits from the boooong Put the blunt down just for a second Don't get me wrong it's not a new method Inhale, Exhale - just got a ounce in the mail Jak vajken jökej ellej bongaj. Fy fy att jöka Jökej inte övej ett paket om daken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja väldigt sällan, oftast bara nån enstaka cigg i veckan Varför? Skön kännsla att röka bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag röker inte, men jag har absolut inget emot om någon annan i närheten gör det. Lagom med cigarettrök är otroligt stämningsfullt att ha i luften, men det luktar ju papegojbur om folk blossar på så de smäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nepps, det gör jag inte, men nog fan är rökning tufft. På alla sätt. Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nja. Vet inte varför jag inte gör det. Vet heller inte varför jag skulle få tanken att börja göra det heller, och dom tankarna gör mig riktigt förvirrad. Så jag vill helst inte prata om rökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts