xstreem Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej... Har inte testat heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja, röker lite pipa ibland (dock väldigt sällan.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 ¿Que es röka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, för fan! Onödigt, dyrt, dumt och framför allt otroligt äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, för fan! Onödigt, dyrt, dumt och framför allt otroligt äckligt. Exakt! FUCKING WÖRD PÅ DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Röker när jag blir bjuden. Men köper inte paket själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja. Under 1 paket om dagen. Säg gärna varför ni röker också. Jag röker för att det helt enkelt känns bra, och för att mina andra kompisar också röker. Fyfan vilken dum topic. Jag blir så trött på såna här. "Jag röker för mina andra kompisar också röker" Det måste vara dagens dummaste, jag mobbar för mina bästa kompisar gör det också. Vote: Nej, jag röker inte och skulle aldrig göra det (vattenpipa har jag rökt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 En klass kamrat fick mig att röka en halv cigg i femman. ALDRIG MER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Feströker och tackar inte nej om jag blir bjuden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, för fan! Onödigt, dyrt, dumt och framför allt otroligt äckligt. Håller med. Fast.. på senare tid har det hänt att jag har tagit ett bloss eller två, under festande omständigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Fyfan vilken dum topic. Jag blir så trött på såna här. "Jag röker för mina andra kompisar också röker" Det måste vara dagens dummaste, jag mobbar för mina bästa kompisar gör det också. Vote: Nej, jag röker inte och skulle aldrig göra det (vattenpipa har jag rökt) Aldrig hört talas om grupptryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nix, som vissa sagt innan. Varför betala för att skada sin hälsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Röker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej för faan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag röker inte. Varför? Man kan få cancer. Man riskerar alltså livet när man röker. Många verkar inte förstå det. Men det är fakta - man får cancer, skadar sina lungor, får sämre kondition (pga försämmrade lugnor), missfärgade tänder och även dålig andedräkt. Det är också väldigt själviskt (i mitt tyckte då) att röka. Jag menar, får du cancer så dör du väl efter några år och sen är det inte så mycket mer med det. Du (jag talar inte till någon specifik) valde att röka och du får stå för koncekvenserna. De jag tycker synd om är alla som älskar och älskat dig. Jag tänker på din mor som förlorar sin son för att denne var idiotisk nog att riskera livet sådär. Jag tänker på fadern som kanske under resten av sitt liv mår illa/börjar gråta varje gång han ens ser en cigarett. Jag tänker på den yngre brodern som nu inte har sin storebror att fråga om hjälp med läxor. Att du är villig att skada alla dessa personer som älskat dig mer än vad du någonsin älskat dig själv kommer jag aldrig någonsin att förstå. Varför röker man då? Nikotinet stimmulerar "belönings-zonen" i hjärnan som då får ett överflöde av "bli-glad"-ämnen i kroppen (förenklad version). Dessa finns i kroppen men tar med tiden slut, och då måste rökaren köpa mer för att få i sig dessa "bli-glad"-ämnen. Detta leder förståss att du kommer att må som skit när du inte röker. Kul att rökning går från att vara en hobby till ett måste. Vid det här laget kommer personen att behöva röka för att känna sig lika glad som vanliga människor. Detta blir vissa superrika på. De som håller dessa företag är mångmiljonärer som bara suger in era pengar (och många andras liv - en vacker dag kanske de tar ert, eller någon ni älskars liv). Och kom ihåg; det är bara ni själva som bryr er om er kropp och hälsa (värdefullare än vad ni tror att det är - hur värdefullt ni än tror att kropp och hälsa är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nix, som vissa sagt innan. Varför betala för att skada sin hälsa? Det var vettigt sagt. Jag kan lova med 95% säkerhet att 90% av alla i ålder 12-17 som röker gör det för att deras kompisar gör det. Folk är så oerhört fega och små att de inte vågar stå upp för vilka de faktiskt är. Det har blivit ett mode att göra som alla andra gör, gör man inte det så får man inte vara med. Det är som små barn ni vet. De säger följande; - Nääee. Du får inte vara med, din cykel är för dålig. Vi cyklar mycket snabbre än dig. Exakt så ser samhället ut idag, jag menar, vart fan är vi påväg? väx upp!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, aldrig provat och jag klarar inte av att va nära folk när de röker...vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Feströker ibland men mycket mycket sällan. För rädd om min hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Fest rökt har man väll, men det var under sommar lovet. Ska inte göra det igen. Så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Det var vettigt sagt. Jag kan lova med 95% säkerhet att 90% av alla i ålder 12-17 som röker gör det för att deras kompisar gör det. Folk är så oerhört fega och små att de inte vågar stå upp för vilka de faktiskt är. Det har blivit ett mode att göra som alla andra gör, gör man inte det så får man inte vara med. Det är som små barn ni vet. De säger följande; - Nääee. Du får inte vara med, din cykel är för dålig. Vi cyklar mycket snabbre än dig. Exakt så ser samhället ut idag, jag menar, vart fan är vi påväg? väx upp!!!!!!!!!!!!!!! Som tur är håller rökningen bland ungdomar minska stadigt efter varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts