I lol Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja. Under 1 paket om dagen. Säg gärna varför ni röker också. Jag röker för att det helt enkelt känns bra, och för att mina andra kompisar också röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej för bövelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nope. Jävligt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Japp. Väldigt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Finns inget alternativ för mig. Vote: Feströker, ölen smakar godare med cigg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Finns inget alternativ för mig. Vote: Feströker, ölen smakar godare med cigg till. Ja, fy helvete. Du är konstig du. Doppar ciggen i ölen vetu, sånt händer bara i Kalmar. Bögar, öl och fest, det är vad du livnär dig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ryker ej eftersom ingen i min kompiskrets ryker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Har inte köpt egna cigg på ett par månader. Säger dock inte nej till en cigg om jag blir bjuden. Vilket kan variera mellan flera om dagen till nån cigg i månaden. Varför jag röker? Nikotin och Socialt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, nej, nej, nej, nej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 NEJ NEJ NEJ !! pengarna kan man ha till nåt bättre typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jepp, tyvär så gör jag det. Har alltid feströkt, men sen började jag känna en person som fick mig att röka på heltid. Men nu så lugnar jag ner mig efter att morsan hittade mitt paket och efter ett låååångt samtal. Så jag håller på att sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Nepp, har aldrig rökt en cigarett i hela mitt liv. Inte ens haft en i munnen och det är något jag är väldigt stolt över. Redigerad 5 oktober, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, kommer aldrig att hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej, för fan! Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Hell no! Planerar inte att börja heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ryker ej eftersom ingen i min kompiskrets ryker O RLY? Så du är inte kompis med Tobias? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Röker ej.. har prövat, inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Klart man drar nån spliff ibland men röka vanliga cigs, usch näe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nej. Jag betalar inte för att skada min egen hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts