eliizar Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 http://www.kanelbullensdag.se/ Hur ska du fira? , jag har precis stoppat in en plåt jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Köpte kanelbulle i cafeterian på skolan. Men det gör vi ofta, så det var väl inget speciellt Redigerad 4 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Kanelbullens dag? Ska fira den genom att inte äta upp någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag åt nyss 2 bullar, ska snart gå ner och äta några till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 2 för 10:- på ICA! Alltså, öh, inget speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Well... Åt några stycken nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jaaa, det är fetfesten här hemma, kanelbullen är vår gud här i familjen...!! ehm, visste inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fira? åt två kanelbullar om det räknas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Inget att fira imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Har ätit en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Farsan kom hem med en påse kanelbullar, nu jävlar ska vi fira med pompa och ståt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ja men vrf finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det blev väl orättvist när man åt semlor på en speciell dag, fettisdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ja men vrf finns den? http://sv.wikipedia.org/wiki/Kanelbullens_dag Inte så mycket som blir sagt där, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jahaaa, kan det ha varit därför mamma bakade bullar häromdagen? Måste gå och påminna henne om att det är idag de ska ätas.. Fast det tar ju lite udden av "högtiden", med tanke på att jag redan har ätit bullar varje dag sen i.. lördags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Morsan kom hem med ett par gigantiska kanelbullar från bageriet idag. Så jag har käkat en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det ska bli gott att äta lite varma kanelbullar och dricka lite mjölk! Det godaste är ju när man bakar dem själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Tänkte ju köpa efter skolan, men jag glömde bort det och köpte en Snickers istället (för att Twixen var slut). >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det godaste är ju när man bakar dem själv Håller helt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Käkade 4st igår..bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts