Anathema Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Islam, aldrig har folk plågats så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Tror inte att din bil eller några fabriker fanns under istiden. Tror att du missuppfattade det jag skrev. Ah, du har helt rätt, det gjorde jag. Klart att första istiden smälte utan påverkan av våra bilar, men dagens utsläpp har viss inverkan på naturen. Naivt att bestrida detta. Egentligen var det fel att kalla KalleR naiv, han säger ju att det har viss påverkan, nu när jag tänker efter. Poängen jag vill ha fram är att isen (om vi nu tar bara den som ex.) hade smält själv med eller utan oss förr eller senare men jag tror att vi hjälper till det hela. Samma med en ny istid, det är oundvikligt hur vi än gör. Redigerad 4 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Ah, du har helt rätt, det gjorde jag. Klart att första istiden smälte utan påverkan av våra bilar, men dagens utsläpp har viss inverkan på naturen. Naivt att bestrida detta. Egentligen var det fel att kalla KalleR naiv, han säger ju att det har viss påverkan, nu när jag tänker efter. Poängen jag vill ha fram är att isen (om vi nu tar bara den som ex.) hade smält själv med eller utan oss förr eller senare men jag tror att vi hjälper till det hela. Samma med en ny istid, det är oundvikligt hur vi än gör. Då har vi uppfattat varandra korrekt rätt. MVH: Sebastian Fkfbe, Solna Stad, Solna i Stockholm. Redigerad 4 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fast jag är övertygad om att det skulle gå bra mycket långsammare utan människans hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts