VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Exakt. Du kan joina GTASAJTEN servern nu om Boomer startade den. Jag sa att han kunde starta en vanlig åt dig, då jag inte ville spela. Vi får se hur han gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Men för helvete. Måste ni ha en massa saker man måste ladda ner? Tar år, har laddat i en halvtimme nu. Håller med, skulle också testa att lira, men då skulle man ladda ner något, och man får aldrig hem filen, för det blir connection failed jämt när man väntar på att filen ska bli klar. Redigerad 16 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Det där med att ni måste tanka massa shit är för att ni har fel patch. Ikke mitt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Det där med att ni måste tanka massa shit är för att ni har fel patch. Ikke mitt fel. Eller för att vi inte har banan? Den laddar ju banan, och nån textur. ClassicFace och BridgeOfFate duger fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Eller för att vi inte har banan? Den laddar ju banan, och nån textur. ClassicFace och BridgeOfFate duger fint. Eller så har du inte rätt patch. För jag kör oftast förutom nu idag original banor. Och VickeX kom in utan problem. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Eller så har du inte rätt patch. För jag kör oftast förutom nu idag original banor. Och VickeX kom in utan problem. O.o Jag har ingen aning. Jag kan inte patcha i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag har ingen aning. Jag kan inte patcha i alla fall. Varför inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Varför inte det? Ja-a. Jag skulle gärna vilja berätta det för dig, men då skulle jag bryta emot forumets regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ja-a. Jag skulle gärna vilja berätta det för dig, men då skulle jag bryta emot forumets regler. Vi säger så här da, jag berättar via msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag har patchat mitt och det funkade fint. Och hur, det kan ja-jag tyvärr inte berätta på GTASajtens forum... Det går att patcha ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Det där med att ni måste tanka massa shit är för att ni har fel patch. Ikke mitt fel. Du skickade ju en patch till mig i fredags, så vi hade samma, kommer du nu och säger att du bytt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Du skickade ju en patch till mig i fredags, så vi hade samma, kommer du nu och säger att du bytt ? Haha? Va? Det att du försökta komma in igår eller var det var.. då hade jag en ny bana ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nån som vill spela mot mig nu? Men ni ska veta att jag spelade spelet för första gången idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Nån som vill spela mot mig nu? Men ni ska veta att jag spelade spelet för första gången idag! Nu kan jag spela, hähä. Jag spelar på ut2004://210.238.142.120:7777. Redigerad 17 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nu kan jag spela, hähä. Jag spelar på ut2004://210.238.142.120:7777. I'm coming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Gick rätt bra, hähä. Var typ högst upp på topplistan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Gick rätt bra, hähä. Var typ högst upp på topplistan hela tiden. AWMAGAD V4 k3wl due ee!! k4n jaa typ lixxom fååa din msn!???!1ett.. Hehe, bra. Då kanske du är redo att möta mästaren... MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 AWMAGAD V4 k3wl due ee!! k4n jaa typ lixxom fååa din msn!???!1ett.. Hehe, bra. Då kanske du är redo att möta mästaren... MIG! Sjävklart är jag det. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) AWMAGAD V4 k3wl due ee!! k4n jaa typ lixxom fååa din msn!???!1ett.. Hehe, bra. Då kanske du är redo att möta mästaren... MIG! Phh, mästare, du har ju inte lyckats ta dig an mig än, så med andra ord Siana, klarar du av Boomer får du avancera i karriärstegen och ta dig an den riktiga mästaren, mig. Det enda som gör dig till mästare Boomer är att du är den enda som inte laggar på din server ^^ Redigerad 17 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nein, nu spelar jag lite mer. Kolla efter mig, nickar Flea och spelar CTF på FaceClassic- banor. Spelar inte på jolt.co.uk- servrar, är väl inne på den mest befolkade förutom dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts