VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Någon som vill spela Invasion med mig? Sure, om du kan hosta eller om Boomer kan Nu är den ej för stor Ok, OT nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Orkar inte strula med host... Hosta du, Boomer. Fast jag måste duscha och sen sova snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag vill lira, är det ingen av er som har studiedag imorgon som kan lira halva natten med mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Om det är någon befolkad Invasion-server hoppar jag in i den, annars spelar jag den mest befolkade CTF- servern som fortfarande har slots. Nickar Flea om någon skulle få syn på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Kan göra en tutorial senare! Car stuck in teh ground! http://img220.imageshack.us/img220/1818/howtomakeacarstuckinthegroundfortherestofthegamecomplsv8.png Redigerad 16 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Är hemma nu och kan gärna slänga upp en server om någon vill spela. Plus att jag har hemstudiedag imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Skaffa RPG- Mod till Invasion. Det äger så jävla hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Skaffa RPG- Mod till Invasion. Det äger så jävla hårt! Är det som på Cs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Är det som på Cs ? Mja. Invasion går ju ut på att det kommer olika rundor med monster, den ena svårare än den andra, och det gäller för spelarna att samarbeta och överleva till nästa runda. Med RPG- Moden får man Experience att placera ut på olika saker (mer hp, mer maxammunition och så vidare) allt eftersom man dödar. Jag ska se på That 70s Show nu, spelar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Mja. Invasion går ju ut på att det kommer olika rundor med monster, den ena svårare än den andra, och det gäller för spelarna att samarbeta och överleva till nästa runda. Med RPG- Moden får man Experience att placera ut på olika saker (mer hp, mer maxammunition och så vidare) allt eftersom man dödar. Jag ska se på That 70s Show nu, spelar senare. Länk ! NU ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Länk ! NU ! Här. Killing Floor verkar vara jävligt roligt också. Man är marines som ska bekämpa svärmar med zombies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Här. Killing Floor verkar vara jävligt roligt också. Man är marines som ska bekämpa svärmar med zombies. Kyssar Man måste ju vara medlem för att ladda hem ? Redigerad 16 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Jag och Boomer har nu löst problemet med att han inte kunde hosta VCTF. Han hostar snart ett spel. Ni som vill får gärna joina. Under tiden, kan ni kolla på skillnaden från första Unreal Tournament till UT 2007 Och nu är servern uppe joina nu! IP: 62.116.252.56:7777 Klicka på internet sedan högerklickar du och väljer Open IP och klistrar in IP'n och klicka sedan på connect. Ska bli roligt att spela med er. Redigerad 16 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Okay, kommer in. Älskar redeemer, förresten. De få sekunderna innan man slår den i marken för att spränga upp alla fiender är oslagbara. Edit. Men för helvete. Måste ni ha en massa saker man måste ladda ner? Tar år, har laddat i en halvtimme nu. Redigerad 16 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Okay, kommer in. Älskar redeemer, förresten. De få sekunderna innan man slår den i marken för att spränga upp alla fiender är oslagbara. Edit. Men för helvete. Måste ni ha en massa saker man måste ladda ner? Tar år, har laddat i en halvtimme nu. Z0t. Hur är det nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Z0t. Hur är det nu då? Jag tappar anslutningen då och då så jag får aldrig ner hela filen. Kan ni inte spela en standardbana, typ CTF och Face- banan (vad den nu heter), eller BridgeOfFate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Jag tappar anslutningen då och då så jag får aldrig ner hela filen. Kan ni inte spela en standardbana, typ CTF och Face- banan (vad den nu heter), eller BridgeOfFate? Nja. Vi gillar VCTF... Hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Finns det nåt story mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Orkar inte slänga mer tid på det nu. Joinar någon annan CTF- server. n00dles: Jajjemän. Man är kapten för ett lag som ska vinna turneringen. Typ. Redigerad 16 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Imorron efter skolan kan jag gärna spela med nån! Men jag måste träna upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts