Jump to content

Unreal tournament

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 194
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det som på Cs <_< ?

Mja. Invasion går ju ut på att det kommer olika rundor med monster, den ena svårare än den andra, och det gäller för spelarna att samarbeta och överleva till nästa runda. Med RPG- Moden får man Experience att placera ut på olika saker (mer hp, mer maxammunition och så vidare) allt eftersom man dödar.

Jag ska se på That 70s Show nu, spelar senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja. Invasion går ju ut på att det kommer olika rundor med monster, den ena svårare än den andra, och det gäller för spelarna att samarbeta och överleva till nästa runda. Med RPG- Moden får man Experience att placera ut på olika saker (mer hp, mer maxammunition och så vidare) allt eftersom man dödar.

Jag ska se på That 70s Show nu, spelar senare.

Länk ! NU ! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och Boomer har nu löst problemet med att han inte kunde hosta VCTF. Han hostar snart ett spel. Ni som vill får gärna joina.

Under tiden, kan ni kolla på skillnaden från första Unreal Tournament till UT 2007 (w00t)

screen20_783802_0.jpg

Och nu är servern uppe joina nu!

IP: 62.116.252.56:7777

Klicka på internet sedan högerklickar du och väljer Open IP och klistrar in IP'n och klicka sedan på connect. Ska bli roligt att spela med er.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay, kommer in.

Älskar redeemer, förresten. De få sekunderna innan man slår den i marken för att spränga upp alla fiender är oslagbara. (w00t)

Edit.

Men för helvete. Måste ni ha en massa saker man måste ladda ner? Tar år, har laddat i en halvtimme nu.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor