eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Säg till sedan när ni fått upp en server och börjat lira så ska jag komma och äga er Oj, titta, en ny sida.. Är det nu jag ska skriva, NEeeeeeeeej, varfooor for jag alla sidor !?!??!?!?! Redigerad 14 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Säg till sedan när ni fått upp en server och börjat lira så ska jag komma och äga er Oj, titta, en ny sida.. Är det nu jag ska skriva, NEeeeeeeeej, varfooor for jag alla sidor !?!??!?!?! Göra server eey.. hm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Säg till sedan när ni fått upp en server och börjat lira så ska jag komma och äga er Oj, titta, en ny sida.. Hoppas jag kan hitta servern också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Göra server eey.. hm.. Men jag kan ju inte, Router hit och router dit, portar hit pch portar dit, jag fattar ingenting >.< Redigerad 14 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Men jag kan ju inte, Router hit och router dit, portar hit pch portar dit, jag fattar ingenting >.< Jo, men jag har lärt mig min router nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jo, men jag har lärt mig min router nu. Then be our host for the evening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Then be our host for the evening Heha, ok. Slänger upp ip snart då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Heha, ok. Slänger upp ip snart då. Do it! Edit: Do it now! Redigerad 14 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Jag kommer, så fort jag fått skiten att fungera ordentligt. L'Ediation. Äh, skitspel. Får extrahera om och testa. Redigerad 14 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Lolol wtf händer? Ska ni lägga upp server? Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Jag kommer, så fort jag fått skiten att fungera ordentligt. L'Ediation. Äh, skitspel. Får extrahera om och testa. Ingen brådska, han och VickeX spelar, men jag har inte texturerna så jag måste ladda dem, och det går onödigt segt, vid 50% blev det dessutom connection failed så jag måste börja om med det >.< FAN GiZmo : Boomer har lagt upp en server på 04 62.116.252.56:7777 Redigerad 14 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 GiZmo : Boomer har lagt upp en server på 04 62.116.252.56:7777 Okej.. Har bara UT99 och UT03 dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Yups. Kom in alla som kan, vi behöver er. Är svintråkigt att bara köra jag och Boomer. För han äger ut mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Yups. Kom in alla som kan, vi behöver er. Är svintråkigt att bara köra jag och Boomer. För han äger ut mig... Hmm, Boomer skickade en myskopatch som gör att jag inte kan spela online mer :/ Palla fixa alla 6 cdskivor igen för att installera om, jag får helt enkelt nöja mig med botar. Sätter mig tjurigt och lirar singleplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hmm, Boomer skickade en myskopatch som gör att jag inte kan spela online mer :/ Palla fixa alla 6 cdskivor igen för att installera om, jag får helt enkelt nöja mig med botar. Sätter mig tjurigt och lirar singleplayer Haha, men nu funkar det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Jag ser på film, spelar senare. ... Äh, jag hade redan sett filmen. Jag testar att installera nu, håll tummarna. Redigerad 14 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 62.116.252.56:7777 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Japp, som sagt, Boomer fick det att funka, jämt ska han bara skicka hälften av innehållet, bara för att jag ska sitta och lida medans jag tror att det har blivit förstört Han har förövrigt stängt ner servern nu, kommer upp igen sen säger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag ser på film, spelar senare. ... Äh, jag hade redan sett filmen. Jag testar att installera nu, håll tummarna. Thats what im doing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Ja, hoppas ditt fungerar Siana, då blir det 2vs2 Jag som hade laddat hem grabby och allt, för att peppra prinscreen inför matcherna vi skulle ha ikväll, så har jag inte varit med en enda gång ännu, dumma textures :/ Nu [00:08] är Boomers server uppe, in allihopa 62.116.252.56:7777 Unreal tournament 2004 Redigerad 14 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts