VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag får aldrig upp mer än 20 servrar när jag söker på UT2004. Och jag har tagit bort "Only standard servers" Varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag får aldrig upp mer än 20 servrar när jag söker på UT2004. Och jag har tagit bort "Only standard servers" Varför är det så? Det beror på vilken version du använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Någon som vet om det går att spela CO-OP på det här ? Antingen via hamachi eller om det går på någon annan väg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Det beror på vilken version du använder. Mäh. Spelade det hos några i somras och hos dem kom det alltid upp en jävla massa servers. Och dom var ofta banor ppl gjort själv. Vilken version ska man ha för att få upp dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Mäh. Spelade det hos några i somras och hos dem kom det alltid upp en jävla massa servers. Och dom var ofta banor ppl gjort själv. Vilken version ska man ha för att få upp dem? Senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tror jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Men gosh, ni hinner tröttna på spelet innan jag fått tag på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Men gosh, ni hinner tröttna på spelet innan jag fått tag på det. Man tröttnar aldrig på UT2k4, kolla på mig. Har spelat det sen 2k4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Man tröttnar aldrig på UT2k4, kolla på mig. Har spelat det sen 2k4. Det är sant. Jag blir aldrig trött på UT04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nån som vill lira ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nån som vill lira ettan? Den fungerade inte ordentligt för mig, så fort jag hoppade in i en server hann jag spela ett par sekunder, och sen avslutades spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Den fungerade inte ordentligt för mig, så fort jag hoppade in i en server hann jag spela ett par sekunder, och sen avslutades spelet. Patcha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Patcha? Patchar är för amatörer. Pah. Jag har UT2004 nu. Ska installera, någon som vill köra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Patchar är för amatörer. Pah. Jag har UT2004 nu. Ska installera, någon som vill köra sen? Me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Me! Me 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ehm, tar typ år att extrahera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ehm, tar typ år att extrahera. extrahera vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 extrahera vad En patch som gör att UT (1) blir UT (2004) _______________________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 extrahera vad Lite hax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts