Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) jodå UT = UNREAL TOURNAMENT UT04 = UNREAL TOURNAMENT 2004 ska det vara så jävla svårt? UT03 = Unreal Tournament 2003 UT2k3 = Unreal Tournament 2003 UT2k4 = Unreal Tournament 2004 UT99 = Unreal Tournament O.o edit* smått fel Redigerad 7 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 UT03 = Unreal Tournament 2003 UT2k3 = Unreal Tournament 2003 UT2k4 = Unreal Tournament 2004 UT99 = Unreal Tournament 2003 O.o Slutsats: Unreal Tornament = Unreal Tournament INTE Unreal Tournament 2003 eller Unreal Tournament 2004. Så nu kan ni med gott samvete sova på natten utan att ställa dumma frågor om vad vanliga UT är för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag och antepanteboy tänkte lira lite MP men det sket sig kan man säga. När jag skulle hosta servern kom den nämligen bara upp som LAN server...någon som vet hur man gör som är vänlig nog att förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) ska det vara så jävla svårt? Men han menade ju UT "99" Edit: Qouad: Vilket spel skulle ni köra? Redigerad 7 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Men han menade ju UT "99" Edit: Qouad: Vilket spel skulle ni köra? UT (99) tror jag...det första iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Jag och antepanteboy tänkte lira lite MP men det sket sig kan man säga. När jag skulle hosta servern kom den nämligen bara upp som LAN server...någon som vet hur man gör som är vänlig nog att förklara? *borta*@hotmail.com <--- Adda mig @ msn så är jag också med Redigerad 7 oktober, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Jag och antepanteboy tänkte lira lite MP men det sket sig kan man säga. När jag skulle hosta servern kom den nämligen bara upp som LAN server...någon som vet hur man gör som är vänlig nog att förklara? *nvm* Redigerad 7 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag och antepanteboy tänkte lira lite MP men det sket sig kan man säga. När jag skulle hosta servern kom den nämligen bara upp som LAN server...någon som vet hur man gör som är vänlig nog att förklara? Lättast borde väl vara att använda Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tänkte spela lite precis. Väntade på att servrarna skulle komma upp, och vipps så såg jag att det fanns en Beffo.se server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tänkte spela lite precis. Väntade på att servrarna skulle komma upp, och vipps så såg jag att det fanns en Beffo.se server. Helt korrekt, finns en CTF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Helt korrekt, finns en CTF. Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vilket spel? UT2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 UT2004. Där ska jag lira imorgon, om jag inte håller på att äga Boomer 1on1 vill säga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Där ska jag lira imorgon, om jag inte håller på att äga Boomer 1on1 vill säga ^^ Haha! Ska bli kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Unreal Championship och Unreal Championship 2: The Liandri Comflict då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Unreal Championship och Unreal Championship 2: The Liandri Comflict då? Unreal Championship heter Unreal Tournament 2003 på xbox. Och UC2 finns bara till xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Unreal Championship heter Unreal Tournament 2003 på xbox. Och UC2 finns bara till xbox. Men det är ju ändå samma spel.. Unreal serien osv... Nåja. Någon som kan hosta UT04 spel? Och skicka länk jag ska joinish? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Lirade på samma server som Boomer nyss. Jag ska vara ärlig.. Jag ägde skiten ur nooben !11ettett . Haha, , nej, Boomer var bättre än mig >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag äger SlewMe, och jag har bara lirat i två dagar (ut04) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag äger SlewMe, och jag har bara lirat i två dagar (ut04) Det här är min första dag, så imorgon är det min tur att äga SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts