JSHC Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Jag håller på att luska ut UT2004 ur buskarna nu Har det nu, ska installera snart Redigerad 6 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Okej, har fått tag på första nu Får väl se om det blir te och lira online mot någon...bara hojta till om ni vill vinna lite. Redigerad 6 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har precis inte laddat ner UT2004 nu... Så kan köra UT och UT2004... Men inte i helgen dock. Ska vara hos min farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag har bara UT2004.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ni som har Lad**t n*r UT2004, PMa mig om ni vill ha en onl**e cra*k, så kan vi spela lite Hm, nåväl, skicka ett PM. ** Uppmana absolut inte någon att ladda ner UT2004, KÖP DET. Inlägget var mer riktat till folk som redan utfört en olagligt handling och laddat ner spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Wares sux, antingen väntar man lite och köper det för 49:- på cdon.com eller så köper man det för 59:- här istället -> http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=50034 Om man nu tycker spelet är så himla kul så kan man ju lika gärna skänka en slant till utvecklarna och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ni som har Lad**t n*r UT2004, PMa mig om ni vill ha en onl**e cra*k, så kan vi spela lite Hm, nåväl, skicka ett PM. ** Uppmana absolut inte någon att ladda ner UT2004, KÖP DET. Inlägget var mer riktat till folk som redan utfört en olagligt handling och laddat ner spelet. Följde inte med när jag inte laddade ner det Men det var ju inte så dyrt. Kanske köper det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Haha, glömde bort men kanske imorgon vid 11 om tillräckligt många kommer? Inte så kul om man är 2 pers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag har inte UT2004 än. 99 fick jag däremot nyss på posten från underlandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag har inte UT2004 än. 99 fick jag däremot nyss på posten från underlandet. Tidigt du är uppe! vad tycker du om -99 då? är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag har inte UT2004 än. 99 fick jag däremot nyss på posten från underlandet. Heter det inte bara Unreal Tournament ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nån som är med på lite 99 i kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Heter det inte bara Unreal Tournament ? Det har du rätt i, men lättare att skriva endast 99 så folk förstår vilket spel man menar, annars skriver någon "vem är med på unreal tournament ikväll?" så blir nästa inlägg "2004 eller?" så blir nästa "nej det första" osv. ja du fattar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Men är det ingen som är med på det första UT ikväll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Men är det ingen som är med på det första UT ikväll då? Första UT=99 Eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Första UT=99 Eller vad? Första UT = UT 99 = UT UT = Unreal Tournament Alla andra är uppföljare. Alltså om det inte är UT (det vissa vill kalla för 99) som det pratas om finns tilläggen; 2003 samt 2004. Snart kommer även UT 2007 ut har jag hört.. Puss på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Snart kommer även UT 2007 ut har jag hört.. Puss på er Så rätt så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Första UT = UT 99 = UT UT = Unreal Tournament Alla andra är uppföljare. Alltså om det inte är UT (det vissa vill kalla för 99) som det pratas om finns tilläggen; 2003 samt 2004. Snart kommer även UT 2007 ut har jag hört.. Puss på er Fast.. från grunden är det ju bara Unreal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nånn som är med på lite UT nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nånn som är med på lite UT nu då? jodå UT = UNREAL TOURNAMENT UT04 = UNREAL TOURNAMENT 2004 ska det vara så jävla svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts