VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Såja. Några som är redo att köra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Såja. Några som är redo att köra nu? ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 2. Vore skoj med två till så vi kan köra Lag CTF eller någe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Nån som är med på lite UT99 Sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag kan nog vara med snart, tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag kan nog vara med snart, tid? Vi säger väll att vi börjar kvart i då... 20:45 Server - GTASajtens UT Server Gametype - CTF (Capture the Flag) Password - CJ (Lowercase letters) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Äger alla. UT, UT 2003 och UT 2004. Ettan är ju bäst... Can't stop loving that sniper ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Äger alla. UT, UT 2003 och UT 2004. Ettan är ju bäst... Can't stop loving that sniper ^^. Om du har det instalerat är du välkommen in att spela... Servern är uppe. Hittar ni den inte eller kan inte komma in så skriv här eller på msn. Isf får ni hosta. Redigerad 4 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Äger alla. UT, UT 2003 och UT 2004. Ettan är ju bäst... Can't stop loving that sniper ^^. You got that right Den finns ju på UT04 med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 You got that right Den finns ju på UT04 med Vi har problem. Någon som vet att den kan hosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vi har problem. Någon som vet att den kan hosta? Vad har ni för problem? Om jag lyckas övertala min kompis så kan han hosta, vi kanske kan lira imorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag vill spela UT2k4 men någon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag vill spela UT2k4 men någon :'( Du kan hosta imorn lr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Du kan hosta imorn lr ? Nej. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag kan nog hosta vanliga UT imorgon(fredag) vid 21 nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag kan nog hosta vanliga UT imorgon(fredag) vid 21 nånting? 1:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag kan nog hosta vanliga UT imorgon(fredag) vid 21 nånting? Gört!!! KOmmer hem ifrån min innebandymatch då.. kan va gutt o få avreagera sig med o skjuta lite folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 UT2004 kör jag just nu, både online och singelplay ^^ Försöker få in lite folk på servern min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vilket är det senaste som denna dator klarar tror ni? IP3 860 mHz, 320 mb minne och geforce 2 på 32 mb. Kan gissa att jag inte kan lira något av de senare på nuvarande datorn men något lite äldre kanske? Lirade ett av de på PS2 hos en polare för nån sommar sen och vill minnas att jag tyckte det va kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vilket är det senaste som denna dator klarar tror ni? IP3 860 mHz, 320 mb minne och geforce 2 på 32 mb. Kan gissa att jag inte kan lira något av de senare på nuvarande datorn men något lite äldre kanske? Lirade ett av de på PS2 hos en polare för nån sommar sen och vill minnas att jag tyckte det va kul. Testa första. Det funka på min gamla burk med 755Mhz processor o 192 MB ram .. o Grafikkortet ska vi inte tala om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts