Jump to content

Unreal tournament

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 194
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 5 months later...

Hej alla UT-Spelare. Med tanke på nyheten om att spel så som actionspel kan förbättre synen så drar jag nu upp den här topicen (inte bara därför ;)).

Någon som vill spela med mig?

Antingen i VCTF på Rembos Server. Eller på CTF. Eller, så bestämmer vi någonting. Någon av er kanske kan hosta. Jag är iaf väldigt sugen på att bli ägd. Installerade UT2004 i går (01:00-03:00, och ja, det är UT2004 jag menar) och nu skulle jag gärna vilja spela med några man känner lite gran på något sätt.

Simpa? Boomer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla UT-Spelare. Med tanke på nyheten om att spel så som actionspel kan förbättre synen så drar jag nu upp den här topicen (inte bara därför :o).

Någon som vill spela med mig?

Antingen i VCTF på Rembos Server. Eller på CTF. Eller, så bestämmer vi någonting. Någon av er kanske kan hosta. Jag är iaf väldigt sugen på att bli ägd. Installerade UT2004 i går (01:00-03:00, och ja, det är UT2004 jag menar) och nu skulle jag gärna vilja spela med några man känner lite gran på något sätt.

Simpa? Boomer? ;)

Fixa vanliga UT så ska du få se på piskning som aldrig förr :)

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara säga att jag tycker att Unreal Tournament är den absolut bästa FPS-serien på väldigt länge. Har spelat alla spel, har även spelat spelen ifrån Unreal-serien och även dom är lika grymma. Ser verkligen fram emot UT 3, kommer bli krävande för datorn, men det kommer att vara bra =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara säga att jag tycker att Unreal Tournament är den absolut bästa FPS-serien på väldigt länge. Har spelat alla spel, har även spelat spelen ifrån Unreal-serien och även dom är lika grymma. Ser verkligen fram emot UT 3, kommer bli krävande för datorn, men det kommer att vara bra =)

Håller med till 100%!

Fast jag ser fram emot UT 2007 :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor