Tossie Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kan någon länka/skicka alla patchar m.m som jag behöver för att spela med er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kan någon länka/skicka alla patchar m.m som jag behöver för att spela med er? Du har PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Nein, nu spelar jag lite mer. Kolla efter mig, nickar Flea och spelar CTF på FaceClassic- banor. Spelar inte på jolt.co.uk- servrar, är väl inne på den mest befolkade förutom dem. Lätt dom roligaste banorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag har så JÄÄÄÄÄVLA tråkigt! Kan vi inte lira lite UT 99 nånn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 De bästa banorna på UT04 är lätt Oogesfunmap, FatJimmysRaceWay och Pyramides med Lava. Mumsa på er. Alla dessa banor är på playmode VCTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Har skaffat UT2004 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hej alla UT-Spelare. Med tanke på nyheten om att spel så som actionspel kan förbättre synen så drar jag nu upp den här topicen (inte bara därför ). Någon som vill spela med mig? Antingen i VCTF på Rembos Server. Eller på CTF. Eller, så bestämmer vi någonting. Någon av er kanske kan hosta. Jag är iaf väldigt sugen på att bli ägd. Installerade UT2004 i går (01:00-03:00, och ja, det är UT2004 jag menar) och nu skulle jag gärna vilja spela med några man känner lite gran på något sätt. Simpa? Boomer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Hej alla UT-Spelare. Med tanke på nyheten om att spel så som actionspel kan förbättre synen så drar jag nu upp den här topicen (inte bara därför ). Någon som vill spela med mig? Antingen i VCTF på Rembos Server. Eller på CTF. Eller, så bestämmer vi någonting. Någon av er kanske kan hosta. Jag är iaf väldigt sugen på att bli ägd. Installerade UT2004 i går (01:00-03:00, och ja, det är UT2004 jag menar) och nu skulle jag gärna vilja spela med några man känner lite gran på något sätt. Simpa? Boomer? Fixa vanliga UT så ska du få se på piskning som aldrig förr Redigerad 25 mars, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Fixa vanliga UT så ska du få se på piskning som aldrig förr 1. Ville bli ägd, inte piskad. 2. Kan inte "fixa". Har inga pengar och. Hrm. Kan inte fixa det på något annat sätt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 1. Ville bli ägd, inte piskad. 2. Kan inte "fixa". Har inga pengar och. Hrm. Kan inte fixa det på något annat sätt heller. Du kan hitta det för 49 spänn och väldigt snabbt på andra sätt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vill bara säga att jag tycker att Unreal Tournament är den absolut bästa FPS-serien på väldigt länge. Har spelat alla spel, har även spelat spelen ifrån Unreal-serien och även dom är lika grymma. Ser verkligen fram emot UT 3, kommer bli krävande för datorn, men det kommer att vara bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vill bara säga att jag tycker att Unreal Tournament är den absolut bästa FPS-serien på väldigt länge. Har spelat alla spel, har även spelat spelen ifrån Unreal-serien och även dom är lika grymma. Ser verkligen fram emot UT 3, kommer bli krävande för datorn, men det kommer att vara bra =) Håller med till 100%! Fast jag ser fram emot UT 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Håller med till 100%! Fast jag ser fram emot UT 2007 Förlåt, men spelet har bytt namn till Unreal Tournament 3. Mestadels pga att Unreal tournament fansen hatade 2k namnen. Öhh... Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Förlåt, men spelet har bytt namn till Unreal Tournament 3. Mestadels pga att Unreal tournament fansen hatade 2k namnen. Öhh... Ägd. Men förlåt att jag har bott i en grotta i Azteroth dom senaste veckorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Någon som har UT2004 och vill köra lite eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts