Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Godfather´s var ju fan bäst Detta går ju fint! Det är nu alla börjar vakna. Jag nosar VickeX och nor_adde i häcken nu Redigerad 6 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Detta går ju fint! Det är nu alla börjar vakna. Jag nosar VickeX och nor_adde i häcken nu Ouch! Inte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ouch! Inte bra! Jodå. Jag ska skapa 15 nya användare nu och rösta på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag leder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag leder! Lugn, Jag kan känna lukten av dig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jodå. Jag ska skapa 15 nya användare nu och rösta på mig. ----- Här skulle det inte vara helt fel med den där modden som gör att man kan se vad folk röstat. Men nej, sånt finns inte på det här underunderhållna (där fick jag till det) forumet. Hmpf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 ----- Här skulle det inte vara helt fel med den där modden som gör att man kan se vad folk röstat. Men nej, sånt finns inte på det här underunderhållna (där fick jag till det) forumet. Hmpf. Den vore faktiskt oumbärlig i sådana här typer av tillställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Kan meddela att pollen avslutas klockan 00.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vote: Umberto Hippiebilden FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Nu har väl pollen avslutats? 1. nor_adde (8 röster). 1. VickeX (8 röster). 3. Godfather (6 röster) Alltså var det jag och VickeX som kom på delad förstaplats! Redigerad 7 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nu har väl pollen avslutats? 1. nor_adde (8 röster). 2. VickeX (7 röster). 3. Godfather (6 röster) Alltså var det jag som kammade hem förstaplatsen! Down on your knees! Nej. Lika mellan dig o VickeX. ALER700 råkade ju rösta på sig själv när han skulle rösta på Vicke. Andraplats för mig alltså. Och ni får delad förstaplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Godfathers var snyggast Inget tvivel om saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nej. Lika mellan dig o VickeX. ALER700 råkade ju rösta på sig själv när han skulle rösta på Vicke. Andraplats för mig alltså. Och ni får delad förstaplats Post edited. Du kom på tredje plats eftersom man tar bort andraplatsen om det blir två ettor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vi väntar in en röst till, lika ska det ej vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vi väntar in en röst till, lika ska det ej vara! Doh. Så spännande det blivit när jag varit borta. Nu antar jag att den rösten som kommer nu lär falla på Nor_Adde. Det är bara att se sig besegrad och gratta (Fan varför röstade jag på han? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Nej. Lika mellan dig o VickeX. ALER700 råkade ju rösta på sig själv när han skulle rösta på Vicke. Andraplats för mig alltså. Och ni får delad förstaplats Jag tycker inte det ska räknas. En röst är en röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag tycker inte det ska räknas. En röst är en röst. Men det står klart och tydligt i reglerna att man inte får rösta på sig själv. Och han beklagade sig och var fast besluten att det var menat att rösten skulle ligga på mig. So... Aja jag är ju Natthökens soetis så det kommer iaf bli 9-8 till nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Varför röstar ingen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Varför röstar ingen!? För att alla tycker att vi är lika mycket värda, Hultan har slutfört sin uppgift som Gud och alla är lika mycket värda. Eller.... Så har bara people inte hittat hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Men det står klart och tydligt i reglerna att man inte får rösta på sig själv. Och han beklagade sig och var fast besluten att det var menat att rösten skulle ligga på mig. So... Men ni hade ju lika gärna kunnat paktat ihop er och Aler kan ju redan ha röstat på dig en gång, fast han säger att han har röstat på sig själv och på så vis får du en extra röst. Inte för att jag tror det, men det kan ju faktiskt vara möjligt. Så sluta tjata nu, nor_adde har vunnit! Redigerad 8 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts