-NightHawk- Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hmm, det får bli en ny regel tycker jag, hur tycker ni? "Du får ej försköna bilden efteråt" nor_adde verkar tjäna på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hmm, det får bli en ny regel tycker jag, hur tycker ni? "Du får ej försköna bilden efteråt" nor_adde verkar tjäna på det. Håller med, jävla photoshop fuskis Fast jag har fuskat på en bild för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hmm, det får bli en ny regel tycker jag, hur tycker ni? "Du får ej försköna bilden efteråt" nor_adde verkar tjäna på det. Håller med! Det här inte en ps-tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Tycker absolut att bildredigeringsprogram borde vara otillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hmm, det får bli en ny regel tycker jag, hur tycker ni? "Du får ej försköna bilden efteråt" nor_adde verkar tjäna på det. Har han!? Det var iallafall otillåtet på Qouads tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Kanske vi snart får användning av VickeX's DISKmedel, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Kanske vi snart får användning av VickeX's DISKmedel, eh? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Natthök ftw, =) Vettfan vad som hände med mitt internet, mellan klockan 22.15 - 20.00 var det nere ... aja, jag fixar väll det i nästa omgång. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 I vote Kebabisch. Den vara mycket söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Äh, klaga inte! Det stog inte i reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nåja nu kommer inga fler röster in jag vann haha.. Nästa tävling! Vill vinna igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ja! Nästa tävling nästa tävling! Jag ska vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ja! Nästa tävling nästa tävling! Jag ska vinna! Good luck m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Sakta i backarna! Jag tycker vi ska ge pollen några dagar till, vad som helst kan fortfarande hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad ska vara deadlinen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad ska vara deadlinen då? Ptja.. Söndag kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Japp, låt den pågå lite till, för just nu ligger nor_adde och VickeX lika, ni ska inte avsluta pollen för snabbt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vote: Godfather. Men jäkligt nära kom nor_adde, den var väldigt fin med olika fokus i bild, lite djup och en riktig New York-känsla Men Godfathers var ändå bäst pga timingen: Bikers, solnedgång, precis bakom ett stort hus, horisontkonturer av höga byggnader.... Vackert. Ett riktigt vykort. Thumbs up!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vote: Godfather. Men jäkligt nära kom nor_adde, den var väldigt fin med olika fokus i bild, lite djup och en riktig New York-känsla Men Godfathers var ändå bäst pga timingen: Bikers, solnedgång, precis bakom ett stort hus, horisontkonturer av höga byggnader.... Vackert. Ett riktigt vykort. Thumbs up!! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cquit Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Godfather´s var ju fan bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts