VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Weehey!! Mm, vickex, ta en ordentlig titt på den. Någon gång ska ju du rösta också.. Det var en rolig/fin vägskyllt. Men allt omkring och sådär var inte nice. Och jag har redan röstat Nor_Adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Snälla VickeX sluta med ditt diskmedelsgivande, det är bara jobbigt. Förövrigt så röstade jag på NH, gillar spookykänslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Alla som röstar på mig får en gratis kaka! Så, vad väntar ni på? Rösta idag! Erbjudandet gäller så långt lagret räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Vote: nor_adde Väntar på kakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Snälla VickeX sluta med ditt diskmedelsgivande, det är bara jobbigt. Jo funderade på det. Jag tackade för rösterna på första sidan. Men om man skulle scrolla igenom den lite snabbt skulle det se ut som en jävla massa spam. Tackar alla för rösterna som sagt. Och ni vet att ni får 5 flaskor diskmedel på posten om ni röstar på mig. Men det tänker jag inte säga mer från och med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Vote: nor_adde Väntar på kakan. Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jo funderade på det. Jag tackade för rösterna på första sidan. Men om man skulle scrolla igenom den lite snabbt skulle det se ut som en jävla massa spam. Tackar alla för rösterna som sagt. Och ni vet att ni får 5 flaskor diskmedel på posten om ni röstar på mig. Men det tänker jag inte säga mer från och med nu. Det låter bra, vill du tacka de som röstat kan du alltid göra en enda stor tackpost i slutet av pollen, blir enklast så. Nor_Adde: Nej, inte du också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Det låter bra, vill du tacka de som röstat kan du alltid göra en enda stor tackpost i slutet av pollen, blir enklast så. Nor_Adde: Nej, inte du också ? Vad är värst. En stor bild på en kaka i varje post. Eller en text med radbyten och en wubsmiley i varje post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Vad är värst. En stor bild på en kaka i varje post. Eller en text med radbyten och en wubsmiley i varje post? Alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 När avslutas pollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Mm Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 När avslutas pollen? Vet ej, när det känns som att inga fler röster kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det låter bra, vill du tacka de som röstat kan du alltid göra en enda stor tackpost i slutet av pollen, blir enklast så. Nor_Adde: Nej, inte du också ? Haha. Nä då, jag ska inte fortsätta. Skulle bara se hur ni reagerade och kanske få en extra röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Haha. Nä då, jag ska inte fortsätta. Skulle bara se hur ni reagerade och kanske få en extra röst. Lol Nu har någon till roestat på mig. Spooky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Då har man röstat, var svårt den här gången. Kan inte säga att det var själva skylten jag bedömde heller, finns väl knappast en fin skylt? Jag fick någon speciell känsla av bilden i sig. -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Grattis VickeX, det ser ut som du vinner. Själv är jag väldigt nöjd med mina 2 röster Nästa tävling !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vote: Nor_adde Jävligt fin bild måste jag säga... var svårt att välja denna gången får jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vote: Nor_adde Jävligt fin bild måste jag säga... var svårt att välja denna gången får jag säga. Håller med till 100%!! (Håller med till 100%!) Tack Vaxxor men det är inte avgjort ännu. Även om jag har 8 röster och 2:an 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Lyckad debut i en SA-fototävling! Detta måste man fortsätta med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag kommer nog ifatt, ska ni se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts