-NightHawk- Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Temat är "Vägskyltar". Regler: Du får inte rösta på dig själv! Deltagare: (12/15) -NightHawk- rabarben Godfather Kebab VaXXoR VickeX antepanteboy Umberto chosen_one nor_adde ALER700 Sniper Finast vägskylt vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Temat är "Vägskyltar". Regler: Du får inte rösta på dig själv! Deltagare: (12/15) -NightHawk- rabarben Godfather Kebab VaXXoR VickeX antepanteboy Umberto chosen_one nor_adde ALER700 Sniper Finast vägskylt vinner! First vote FTW! Nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag röstar på Umberto. Den är fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Röstade på.. Vicke Redigerad 3 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Röstade på.. Vicke Du får fem exemplar av Yes Diskmedel VickeX - Helt gratis! Och en puss på kinden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 VickeX! Jag vill också ha diskmedel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) VickeX! Jag vill också ha diskmedel! 3 Röster redan... 60% av 5 röster (Edit: Inkluderat min röst såklart...) på 10 min... Var väldigt nöjd med bilden. Men trodde inte på en ledning såhär i början... Nåja... *Ger check* Du får fem exemplar av Yes Diskmedel VickeX - Helt gratis! Och en puss på kinden Redigerad 3 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Fyfan vad svårt! Står mellan Umberto och Vicke... Känns som att bilen tar lite för mycket utav Umbertos bild, men samtidigt så känns Vickex lite stel.... Nej det blir.... Mr. Umberto. Inget diskmedel till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Fyfan vad svårt! Står mellan Umberto och Vicke... Känns som att bilen tar lite för mycket utav Umbertos bild, men samtidigt så känns Vickex lite stel.... Nej det blir.... Mr. Umberto. Inget diskmedel till mig Det är ok. Du får en flaska ändå. Och en kram Men jag förstår hur du tänker. Det är bara likadant över hela min bild. Och ingenting spännande i bakgrunden. Två fåglar som flyger iof. Men inga höghus. För lite draw distanse, Och sen är det bara sten och gräs. Men ni som inte röstat ännu har inte läst det här... [hyptnos] VickeX bild är bäst /hyptnos] Edit: Fick reda på att den allsmäktige Natthöken röstat på mig. *Ger check* Du får fem exemplar av Yes Diskmedel VickeX - Helt gratis! Och en puss på kinden Redigerad 3 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tack för rösterna. --- Det här är mycket svårt men jag röstar på... VaXXor! Runners-up: Godfather Kebab nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tack för rösterna. --- Det här är mycket svårt men jag röstar på... VaXXor! Runners-up: Godfather Kebab nor_adde Mäh. Jag som tog min bild ca 100meter från där han tog sin :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Mäh. Jag som tog min bild ca 100meter från där han tog sin :'( Du får min röst, va inte ledsen Tack Umb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Du får min röst, va inte ledsen Tack Umb OmgZ! *Ger check* Du får fem exemplar av Yes Diskmedel VickeX - Helt gratis! Och en puss på kinden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Det har hänt nåt förskräkligt. Jag råkade rösta på mig själv! Så min säknades inte! Jag trodde den var rätt ifylld men när jag såg att jag hade fått 1 röst så fatta jag att jag råka rösta på mig själv... Så lägg den på VickeX... Jag gillar den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Wahaa! Två röster på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Det har hänt nåt förskräkligt. Jag råkade rösta på mig själv! Så min säknades inte! Jag trodde den var rätt ifylld men när jag såg att jag hade fått 1 röst så fatta jag att jag råka rösta på mig själv... Så lägg den på VickeX... Jag gillar den.. Ok tack... *Ger check* Du får fem exemplar av Yes Diskmedel VickeX - Helt gratis! Och en puss på kinden Jag gör en lista när allt är klart. Subtraherar en från din då Edit: Och adderar en på min såklart Redigerad 3 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sorry mr ajax..ermm VickeX you're not gaining my vote The vote is: KEBAB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sorry mr ajax..ermm VickeX you're not gaining my vote The vote is: KEBAB! Död åt Ajax. YES FTW! Äh... Kebab? *Kollar på Kebabs bild* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 När avslutas pollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sorry mr ajax..ermm VickeX you're not gaining my vote The vote is: KEBAB! Weehey!! Mm, vickex, ta en ordentlig titt på den. Någon gång ska ju du rösta också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts