snowm4n Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 En stunt film ja gjorde me zebra taxin för nöjjes skull. Sej vad ni tycker om den, alla förslag uppskattas. youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Haha, fan så najs den var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Snyggt gjort, saknade dock wallclimbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Den var inte så jättetokig. Jobbigt bara med det långa introt som varade i en tredjedel av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tyckte den var sådär, lite tråkiga stunts och tråkigt med fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Tyckte den var sådär, lite tråkiga stunts och tråkigt med fusk. Ähem...Det är inga fusk... Taxibilar får hydralik när man har klarat alla taxi uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Den var inte så jättetokig. Jobbigt bara med det långa introt som varade i en tredjedel av filmen. 1,5+/4 Rätt nice. Nice editing. Men bara sånna där spola bakåtsaker. Editerar du i Vegas? Isf kan du lärar mig hur man gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ähem...Det är inga fusk... Taxibilar får hydralik när man har klarat alla taxi uppdrag Haha ok Men det såg jäkligt fuskat ut. Men men, jag gillar inte filmen anyways ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Fin liten stunt film. Dock lite tråkigt att det inte var några motorcykel stunts , annars så var den helt OK Fett Nice bakgrundsmusik. Redigerad 18 oktober, 2006 av mR.unicoRn^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Helt ok, men du kunde ha tagit bort alla ställen där du stannar och fadat till nästa istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nice 7,5/10 Men introt kunde ha varit lite kortare. Annars var den bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) koolt 8½/10 Jag visste faktist inte att man kunde hoppa så högt med hydralik @oskarofyra: Japp introt va lite segt Redigerad 24 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 varken bra eller dålig.den är väll ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 varken bra eller dålig.den är väll ok Sluta skriva i gamla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuntare:SuB Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Asså den var fett nice men jag behöver några stuntare till en film jag ska göra vill du va med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Asså den var fett nice men jag behöver några stuntare till en film jag ska göra vill du va med eller? Läste du alls vad som skrevs ovanför? Om du vill diskuetra nåt så ta det iaf i Stunting-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Introt var ju lite i längsta laget ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts