sofia1217 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har istället för att ladda mitt spel råkat raderat det. Hade kommit en ganska långt och klarat många uppdrag, är inte så sugen på att börja om från början. Är det någon som vet ifall det går att hitta filen som jag råkat raderat? Skulle vara så tråkigt att behöva börja om från början! :'( / Sofia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har istället för att ladda mitt spel råkat raderat det. Hade kommit en ganska långt och klarat många uppdrag, är inte så sugen på att börja om från början. Är det någon som vet ifall det går att hitta filen som jag råkat raderat? Skulle vara så tråkigt att behöva börja om från början! :'( / Sofia Hej och välkommen till forumet. Tog du bort sparfilen när du skulle ladda den alltså? Eller tog du bort den i mappen den ligger. Isf borde du kunna klicka ctrl + z men om du gjorde det i spelet vet jag inte. Trevligt med flickor/tjejer/damer/kvinnor/brudar på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sofia1217 Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har raderat det inne i spelet, inte i nån mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Berätta vilket uppdrag du var på så kommer någon här på forumet att lägga upp en fil där du var. (tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Systemåterställ datorn några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xibolt Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Hejsan , ny i detta forum så jag säger : Hejsan allihop ! Okej , gör ingen ny tråd utan frågar i denna trådet eftersom det är ungefär samma "problem" Jag hade klarat hela GTA SA ( Alla uppdrag ) och råkade deleta filen x) Så jag undrar nu om det finns nåt fusk ( ja jag har redan klarat spelet en gång utan fusk så nu kan ja fuska ) som gör att man klarar alla uppdrag , eller i alla fall låser upp alla städerna? Orkar verkligen inte spela igenom spelet en gång till ... och jag har sökt efter fusket och tittat på olika hemsidor ( bl a den här ) men har inte hittat något...kanske inte finns men jag frågar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Hejsan , ny i detta forum så jag säger : Hejsan allihop ! Okej , gör ingen ny tråd utan frågar i denna trådet eftersom det är ungefär samma "problem" Jag hade klarat hela GTA SA ( Alla uppdrag ) och råkade deleta filen x) Så jag undrar nu om det finns nåt fusk ( ja jag har redan klarat spelet en gång utan fusk så nu kan ja fuska ) som gör att man klarar alla uppdrag , eller i alla fall låser upp alla städerna? Orkar verkligen inte spela igenom spelet en gång till ... och jag har sökt efter fusket och tittat på olika hemsidor ( bl a den här ) men har inte hittat något...kanske inte finns men jag frågar ändå Välkommen till forumet. Creds till dig att inte starta en ny tråd då det är imprincip exakt samma ämne. Och relativt ny tråd. Det finns sparfiler som är 100%. Då är alla snäckor och hästskor och sånt taget och alla sidouppdrag så som brandbilsupdragen avklarade. Det är vad du bör ladda ner om du inte har någonting emot att ha 100%. Annars får du leta eller be någon göra en mod där man får välja hur många uppdrag man klarat och vad man gjort. Sen genererar modden från det en sparfil. Om det finns vet jag inte. Sök omkring lite. Hittar du ingenting kan säkert de som hänger i moddingforumet hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xibolt Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Välkommen till forumet. Creds till dig att inte starta en ny tråd då det är imprincip exakt samma ämne. Och relativt ny tråd. Det finns sparfiler som är 100%. Då är alla snäckor och hästskor och sånt taget och alla sidouppdrag så som brandbilsupdragen avklarade. Det är vad du bör ladda ner om du inte har någonting emot att ha 100%. Annars får du leta eller be någon göra en mod där man får välja hur många uppdrag man klarat och vad man gjort. Sen genererar modden från det en sparfil. Om det finns vet jag inte. Sök omkring lite. Hittar du ingenting kan säkert de som hänger i moddingforumet hjälpa dig. Ska titta efter den filen med 100 % Orkar ändå inte hitta alla hästskor etc ^^ Tackar och bugar för ditt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sofia1217 Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag hade kommit till Catalina och de 3-4 rånen som man ska göra tillsammans med henne. Jag har gjort systemåterställning och det har inte fungerat. Hittade foton som finns kvar som min gubbe tagit under uppdrag...konstigt att dom finns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Jag hade kommit till Catalina och de 3-4 rånen som man ska göra tillsammans med henne. Jag har gjort systemåterställning och det har inte fungerat. Hittade foton som finns kvar som min gubbe tagit under uppdrag...konstigt att dom finns kvar. Dem sparas i en mapp som inte ligger i spelmappen. De sparas automatiskt på hårdisken i en egen mapp i C:\Documents and Settings\*********\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\Gallery Jag är dock inte i närheten av det uppdraget (är efter) och kan inte hjälpa då tyvärr... Redigerad 3 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag hade kommit till Catalina och de 3-4 rånen som man ska göra tillsammans med henne. Jag har gjort systemåterställning och det har inte fungerat. Hittade foton som finns kvar som min gubbe tagit under uppdrag...konstigt att dom finns kvar. Nej, det är inte konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Systemåterställ datorn några dagar Systemåterställning gäller väl inte för filer ? Har för mig att en systemåterställning inte ändrar några filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Systemåterställning gäller väl inte för filer ? Har för mig att en systemåterställning inte ändrar några filer. Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts