Anathema Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hej! Vi har i skolan uppgift att bygga ett parti där vi sedan ska visa vad vi vill osv. Jag och en kompis har blivit valda att jobba ihop. Vi behöver bra namn till vårt parti. Det vi kommit på hittills är Demokraterna Bajs eller Najs? Ge förslag! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Nazistdemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Eh, det underlättar om man får veta vad ni står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Håller med "SlewME". Ni bör ju inte heta t.ex "Naturdemokraterna" om ni vill Ha kärnkraft och avskaffa Jordbruket och satsa allt på industri/kärnkraft Annars var "Nazistdemokraterna" en hyfsad idé =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Toknazism hela dagen-partiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Socialmoderaterna. Extremcentern. Miljö- & Industripartiet. Redigerad 2 oktober, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Haha Extremcentern var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Solidaritet! Länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Solidaritet_%...%C3%B6rening%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hej kom och hjälp mig-partiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hej! Vi står för: Mer demokrati i skolan Hjälpa invandrarna in i samhället MYCKET mer poliser på gatorna 12timmars väntetid på sjukhuset ? Knappast! Det är vad vi diskuterat hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Skoldemokrati-invandrar-polis-väntetidspartiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Storebrorspartiet? Som goda bröder hjälper ni invandrare in i Sverige och samtidigt övervakar ni oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Storebrorspartiet? Som goda bröder hjälper ni invandrare in i Sverige och samtidigt övervakar ni oss? Har du fått något om bakfoten eller är du körd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Har du fått något om bakfoten eller är du körd? Allmänt körd, det var prognosen den bistra doktorn med stor chorizo sa till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Allmänt körd, det var prognosen den bistra doktorn med stor chorizo sa till mig. Kunde tänka mig det. Du påstår att poliser övervakar invandrare, du bevisar ju att det är helt befogat och nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Skyddspartiet. Utlandsmakt partiet. Minutspartiet. Synliga partiet. Beffo Partiet Mjukosts Partiet. @ SlewME: Stick to the topic. Redigerad 2 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Kunde tänka mig det. Du påstår att poliser övervakar invandrare, du bevisar ju att det är helt befogat och nödvändigt. Nej nej, nu har du fått det fel. Jag menar att dom hjälper invadrare och vill övervaka folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hej! Vi står för: Mer demokrati i skolan Hjälpa invandrarna in i samhället MYCKET mer poliser på gatorna 12timmars väntetid på sjukhuset ? Knappast! Det är vad vi diskuterat hittils! Demokratipartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Blankröstarpartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Framtidspatriet, Öppna partiet, Säkra partiet eller kanske Friska partiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts