Ceone Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 300, då man har köpt mycket xbox spel på sistone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Eftersom jag nyligen fick en tegelsten i huvudet, så fick jag skadestånd, ca 29000.Har dock köpt lite grejer osv, så nu har jag väl 5000kr kvar eller nått. Redigerad 4 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag har lika mkt pengar som du, och jag sparar också till Datordelar, hoppas man får några tusen på julafton =)=) Du skrämmer mig Men jo hoppas på några tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag har tio miljoner dollaro. Får fett med käsh på att suga balle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag har tio miljoner dollaro. Får fett med käsh på att suga balle. Kuksugarklas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Eftersom jag nyligen fick en tegelsten i huvudet, så fick jag skadestånd, ca 29000.Har dock köpt lite grejer osv, så nu har jag väl 5000kr kvar eller nått. Fick du nåt men för livet? Redigerad 4 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fick nyss veta att jag har 489 svenska riksdaler på mitt Maestro-kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Eftersom jag nyligen fick en tegelsten i huvudet, så fick jag skadestånd, ca 29000.Har dock köpt lite grejer osv, så nu har jag väl 5000kr kvar eller nått. DU ÄR CP! 5000 redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Sist jag kollade på sparkontot hade jag 97.000, Hinner väl växa en bit till på fyra år 97 000?? Var har du fått tag på de pengarna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 2:50kr i 50öringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Hmmm 1hel krona och 50 öre i plånboken Fast jag har nog lite över 300kr på kortet Redigerad 4 oktober, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag är glad, vann precis 1000kr på en trisslott. Perfekt nu tills helgen när pengarna har fösvunnit och man vill festa. Booyah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Efter dagens klädköp (köpte inte mycket kläder och inget dyrt), så kan jag notera 1200 SEK på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 97 000?? Var har du fått tag på de pengarna??? Kan du läsa? SPARKONTO. Päronen stoppar in pengarna där och man får dom när man ska flytta hemifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fick du nåt men för livet? Om vi säger såhär, min kompis "råkade" kasta en tegelsten i mitt huvud, han stod på ett tak och jag stod nedanför på trädgården. Min skalle sprack, har ett nät och skruvar kvar i huvudet som jag kommer ha livet ut. okej? Och detta var för kanske 1månad sen. Roxxy: Jag köpte en moppe och satte in pengar på mitt sparkonto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Om vi säger såhär, min kompis "råkade" kasta en tegelsten i mitt huvud, han stod på ett tak och jag stod nedanför på trädgården. Min skalle sprack, har ett nät och skruvar kvar i huvudet som jag kommer ha livet ut. okej? Och detta var för kanske 1månad sen. Roxxy: Jag köpte en moppe och satte in pengar på mitt sparkonto Vadå för moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 okej? Och detta var för kanske 1månad sen. Roxxy: Jag köpte en moppe och satte in pengar på mitt sparkonto Aha....undrade vart pengarna tog vägen så snabbt @ BOT : *thumbs-up* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vadå för moppe? En CPI-nånting-nånting-crossmoppe. Du är sugen som fan va? Nu har jag mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fan vet jag, runt tusenlappen efter mitt Xbox-köp, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts