GiZmo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Btw, var är benvit? Borde inte han vara här o skryta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Glömde även att jag har cirka ~ 40.000 i saker ~ 20.000-30.000 på banken I have the biggest thing now! Usch, vad jag fick en stark vilja att slå dig. Det där är utan tvekan den störta kukmätar post jag sett på det här forumet. Till alla P12 brats: Sparkonton hit eller dit, det är inte era pengar förens ni är mydiga. Så sluta ordbajsa så förbannat. Ni har möjligtvis erat barnbidrat,'nuff said. T: Bankkort MasterCard 5526,14:- Uttagningskort 3782,28:- Saldo 9308,42:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 500kr :'( Iaf jag sparar ihop minst 4000kr till våren/sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Det viktigaste man behöver i livet är Datorn och Tak över huvudet =) Vänner, mat, hela & rena kläder, hygienartiklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) På banken har jag väl 3000, ungefär. I fonder har jag väl 100000, i skrivande stund. Redigerad 2 oktober, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hade 50 öre idag.. en kompis kastade bort den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 12 kr på banken 3 kr i fickan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 ~8000kr, barnbidrag för hela(halva) slanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men vad trevligt, en kukmätartråd... topic: 2€ Haha, ja.. jo. Kukmätartråd. Dom flesta skriver mellan 50öre och 5 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Schysst, men för att någon som enväldig domare ska kontrollera att ingen ljuger får ni skicka era kontonummer till mig, ni ska skattskrivas. () Mwäe, har ca 18kb kvar på mailen tror jag. Äh, lite seriositet nu. Ca 18000, tror jag. Kanske ett par tusen mindre, har inte kollat på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 6063:- på kontot. Sommarjobbat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Usch, vad jag fick en stark vilja att slå dig. Det där är utan tvekan den störta kukmätar post jag sett på det här forumet. Till alla P12 brats: Sparkonton hit eller dit, det är inte era pengar förens ni är mydiga. Så sluta ordbajsa så förbannat. Ni har möjligtvis erat barnbidrat,'nuff said. Väl talat Señor Hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Skrytartråd. OnT: inte så mycket, har lite skulder som måste betalas tillbaka först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) På de två kontona (ord?) som jag inte får ta ut ifrån förrens jag blir 18 år har jag sketamycket på. På mitt ungdomskonto har jag typ 3000 just nu.. Redigerad 2 oktober, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Har 100kr kontant, bränt resten. Sparkonton behöver vi inte gå in på då det inte är mina pengar och så har jag ingen aning om hur mycket som finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Själv har jag bara runt tusen kronor just nu. men skulle få en till bil av farsan för ca 14-20 tusen, well ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 3-500 Kr. 300-500 kr alltså. Ska spara till Datoerdelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ehm... 295:- på mitt Maestro. Vetefan hur jag ska klara av att spara nog med pengar till ett uppgraderingspaket innan DHW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Själv är man ju stenrik med sina 90 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 3-500 Kr. 300-500 kr alltså. Ska spara till Datoerdelar. Jag har lika mkt pengar som du, och jag sparar också till Datordelar, hoppas man får några tusen på julafton =)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts