KalleR Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Glömde även att jag har cirka ~ 20.000-30.000 på banken I have the biggest thing now! Pengar som är fria att använda, eller är det sparkonto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 500kr sen ja köpte ny mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Glömde även att jag har cirka ~ 40.000 i saker ~ 20.000-30.000 på banken I have the biggest thing now! Jag menar bara ditt egna konto typ! inte börsen eller vad det heter för där har jag ca 35 dolmar men jag kanske har fel, du kanske e rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 "Några tusen". Har lite lön att plocka ut, samt att jag ska totalt KÖTTA på BR vid jul för 130kr/timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Pengar som är fria att använda, eller är det sparkonto? Sparkonto är bra skit. Efter 18 år, hade mina föräldrar skramlat ihop 600 spänn till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Försäkringen var för ärret, väl? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag har förövrigt typ.. 2 lök just nu. Lite mer kanske. Och 1500 i småskrammel på mitt rum med Du har helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Sparkonto är bra skit. Efter 18 år, hade mina föräldrar skramlat ihop 600 spänn till mig. Nemen, det räcker till 10,9090909090901 pizzor med stor cola till där jag bor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Sparkonto är bra skit. Efter 18 år, hade mina föräldrar skramlat ihop 600 spänn till mig. Då är det ju inte sparkontot, utan dina föräldrar som är skit. Jag har 104.000+ på sparkonto 8=====================================o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Om du syftar på mig som rikemansbarn, så är mina pengar sen en försäkring jag fick i fredags, 22000,- och en lön på 7000,- och lite pengar jag liggandes hemma.. Typ, alla som hade mycket cash iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Sist jag kollade på sparkontot hade jag 97.000, Hinner väl växa en bit till på fyra år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Du har fett mkt pengar Håller på att konfirmera mig, Hur mkt fick du när du komfirmerade dig, jag behöver lite stålar till eventuellt en Moppe =) Jag fick en mp3 för 2500, och 4000 i kontanter.. Och sen lite andra grejer typ. Kebab: Fuck no Redigerad 2 oktober, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) @ mR.unicoRn^, Japp det tycker jag också, men titta bara på vissa andra, 30k WTF!??!?! @ Alla rikemansbarn, Är det era besparingar från födseln? Nej, sparkontot som jag inte kommer åt vet jag inte hur mycket det är på, men det är tills jag flyttar hemifrån i alla fall. Det kontot jag pratade om var kontot som moppepengarna låg på, som sagt bara 20k kvar nu. Sedan har jag kontot till bankkortet, tror det är tre tusen på det. Sedan har jag lite över tusen liggandes på skrivbordet. Räkna själva biatches. Redigerad 2 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har tak över huvudet och mat för dagen, det är jag nöjd med. Köpte en falafel nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har tak över huvudet och mat för dagen, det är jag nöjd med. Köpte en falafel nyss Det viktigaste man behöver i livet är Datorn och Tak över huvudet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 23000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 2177,57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Typ 1050kr eller nått på kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Alla i min bubbla måste ha minst sjusiffriga belopp på sina konton. Nej, men några tusen har jag nog. Jag har nog ganska många tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 130k som jag köper och säljer för (dock utan mega-vinst/förlust hittills). 20k på kort som kan användas vid behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts