eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hm 6000 på banken och kommer att få 2500 snart. Ska köpa mig ett digitalt trumset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Säger han som är 14 år Mjao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Kanske har runt 6-7000 tusen. Jak er jete heftig å kool nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Har 5 kr framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Har cirka 500-700 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har 23kr på sängbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Runt 33 000, tror jag. Den som spar, han har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 OMG hittade 170:- i plånboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Runt 33 000, tror jag. Den som spar, han har... Kloka ord broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har lite mer än 5000 kvar sen födelsedagen och konfirmation.. Vet inte vad jag ska köpa, något förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ungefär 2100 på kontot. 500 i NK-presentkort. Och runt 200 i kontanter. Har så jag klarar mig, ska jobba lite i vinter dock. Vore kul med ny dator/gitarr/något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 30845 kronor har jag.. faktsikt, exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har lite mer än 5000 kvar sen födelsedagen och konfirmation.. Vet inte vad jag ska köpa, något förslag? Papper, varför inte? Fatta vad mycket papper du kommer att ha! Du kan ju skryta om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 9800:- från sommarjobben och kanske 4500:- övriga cash, så strax över 14k kanske Du har fett mkt pengar Jag har lite mer än 5000 kvar sen födelsedagen och konfirmation.. Vet inte vad jag ska köpa, något förslag? Håller på att konfirmera mig, Hur mkt fick du när du komfirmerade dig, jag behöver lite stålar till eventuellt en Moppe =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har lite mer än 5000 kvar sen födelsedagen och konfirmation.. Vet inte vad jag ska köpa, något förslag? Evisujeans. Håller på att konfirmera mig, Hur mkt fick du när du komfirmerade dig, jag behöver lite stålar till eventuellt en Moppe =) Ja, för den summan är ju samma i alla familjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) @ mR.unicoRn^, Japp det tycker jag också, men titta bara på vissa andra, 30k WTF!??!?! @ Alla rikemansbarn, Är det era besparingar från födseln? Redigerad 2 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Av nån anledning så har jag aldrig pengar när jag behöver det och när jag väl har pengar så köper jag upp det på onödigt dynga.. Har väl runt 100 spänn om jag letar rätt på alla småpengar i rummet och runt 500 på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 @ mR.unicoRn^, Japp det tycker jag också, men titta bara på vissa andra, 30k WTF!??!?! @ Alla rikemansbarn, Är det era besparingar från födseln? Om du syftar på mig som rikemansbarn, så är mina pengar sen en försäkring jag fick i fredags, 22000,- och en lön på 7000,- och lite pengar jag liggandes hemma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Efter all kritik så tar jag bort posten och för dom som undrar så är vi ganska förmögen ja. Redigerad 2 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Om du syftar på mig som rikemansbarn, så är mina pengar sen en försäkring jag fick i fredags, 22000,- och en lön på 7000,- och lite pengar jag liggandes hemma.. Försäkringen var för ärret, väl? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag har förövrigt typ.. 2 lök just nu. Lite mer kanske. Och 1500 i småskrammel på mitt rum med Redigerad 2 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts