n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Tänkte att det skulle va kul att veta hur mycke pengar var och en hade här på forumet. Då menar jag pengar hemma eller på kortet inte på börsen eller va faen det heter, ni fattar säkert! Själv har jag 9 000 Fast ska troligtvis köpa ett RAM-minne, en mus och kanske en laptop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Wow du är häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Wow du är häftig. tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 tackar tackar :shifty: Ont: Två spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Ligger back 500kr... @n00dles:hardu hörtalas om ironi? Redigerad 2 oktober, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Har väll runt 1K eller så hemma just nu Redigerad 2 oktober, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Öhm... jag har en femma för tillfället. Plus 50 öre på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men vad trevligt, en kukmätartråd... topic: 2€ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag hade typ 7400. men köpte en dator för sju, och lite grejer till den t.ex hedset mm... men jag har sparat i hop till en liten slant...dock bara typ 500. PC. Ska köpa en "Logitech MX518", uppgradera ramminnet med 1 gig och en extern hårdisk men 320 gig ,men det blir någ efter jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ligger back 500kr... @n00dles:hardu hörtalas om ironi? JAg var också ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Jag hade typ 7400. men köpte en dator för sju, och lite grejer till den t.ex hedset mm... men jag har sparat i hop till en liten slant...dock bara typ 500. PC. Ska köpa en "Logitech MX518", uppgradera ramminnet med 1 gig och en extern hårdisk men 320 gig ,men det blir någ efter jul Det är roligt med framtidsplanering. ------------- Vet inte hur mycket pengar jag har, har inte så bra koll. Men jag klarar mig ett bra tag framöver. Redigerad 2 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 400 för tillfället. länge sen det var löning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) 400 för tillfället. länge sen det var löning. Men lagret från Polen är väl inte slut? Edit sry för off topic Redigerad 2 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har lite mer än 20k Köpte precis datorn för mer än 9k, annars hade jag haft 30k Men ja, kukmätare som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 tackar tackar :shifty: Haha, nice -- Har runt 8000 tror jag. Börjar kännas lite knapert. Har bara utgifter, inga inkomster. Har fått jobb på dagis, men de ringer ju aldrig. Men om tre månader kan jag få alfa-kassan, fast jag hoppas kunna få ett bättre jobb innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 9800:- från sommarjobben och kanske 4500:- övriga cash, så strax över 14k kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men lagret från Polen är väl inte slut? Edit sry för off topic Drikan jag köpte i polen? Tog slut samma vinter. Var även i tyskland och handlade dricka i sommras, tog slut på en månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 400 för tillfället. länge sen det var löning. Samma här, faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Drikan jag köpte i polen? Tog slut samma vinter. Var även i tyskland och handlade dricka i sommras, tog slut på en månad Så ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Säger han som är 14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts