Jacker Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Bara jag som älskar den här serien? Gillar att allt är filmat på ett så naturligt sätt. En vanlig handkamera används för inspelning, det finns ingen speciell ljussättning och dialogerna är väldigt improviserade. Det blir helt enkelt en liten dokumentärkänsla. Serien är skapad av Larry David (som också skapade Seinfeld), och han spelar sig själv i serien. Den är lite löst baserad på hans eget liv. Larry hamnar hela tiden absurda eller obekväma situationer, och gör ofta en stor grej av småsaker, vilket i sin tur gör att han ofta hamnar i knipa. Det är så gott som det serien handlar om... Går 20.00 på lördagar i SVT2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Har inte sett, något att rekommendera? Skulle kunna vara en bra uppvärmning till Kvarteret Skatan som går 21.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Haha såg när det gick på Canal+ för 2 år sedan eller nått sånt haha, skit kul program =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Heh, kul faktiskt Ganska coolt filmat också. En aning sjukt kanske, men men.. Redigerad 5 oktober, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Säger som Samuelzon, det var en perfekt uppvärming till Kvarteret skatan. Fast nu när sista avsnittet av detta årets KS är över, så pallar jag inte. Grymt kul dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Bara jag som älskar den här serien? Gillar att allt är filmat på ett så naturligt sätt. En vanlig handkamera används för inspelning, det finns ingen speciell ljussättning och dialogerna är väldigt improviserade. Det blir helt enkelt en liten dokumentärkänsla. Serien är skapad av Larry David (som också skapade Seinfeld), och han spelar sig själv i serien. Den är lite löst baserad på hans eget liv. Larry hamnar hela tiden absurda eller obekväma situationer, och gör ofta en stor grej av småsaker, vilket i sin tur gör att han ofta hamnar i knipa. Det är så gott som det serien handlar om... Går 20.00 på lördagar i SVT2. Det låter intressant, får nog ta och tanka första avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 *BUMP* Fick första säsongen på DVD av tomten. Galet kul! Gillar hur de har fått allt att verka så naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Den här serien hade jag totalt glömt bort fram tills idag. När den gick pÃ¥ TV förut sÃ¥ gillade jag den inte alls, fast dÃ¥ var jag ju bara en liten sketen pojkspoliing utan vett eller förnuft. Det känns som om jag verkligen bör ge den en till chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Bwahahahahahaha, tidernas mest episka säsongsavslutning! http://www.youtube.com/watch?v=iv-tmqV99U0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Bwahahahahahaha, tidernas mest episka säsongsavslutning! Gahaha, tack! Älskar outrot <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Ser fram emot säsong 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts