Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det finns ju en tråd för FIFA07, Så varför inte för NHL07? . Hittils av det jag har spelat det så har ungefär ingenting fungerat, Spelet går i slowmotion hela tiden. Någon elak bugg Men när jag spelar online så går det som en klocka. Någon som vågar chansa? .Någon som har lust att köra en onlinematch eller två? [PM och MSN is the shit] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kör du Xbox 360 eller dator? Till dator suger det r*v men 360 är det VÄLDIGT nice på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Till dator. Det är bra, Men bara om man har en gamepad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Ska skaffa en 360 inom kort. Så jag väntar med att skaffa detta tills jag fått den istället, för jag föredrar NHL/Fifa spelen på konsol. Och av vad jag har hört är det väldigt likt NHL 06, är det... sant? Redigerad 1 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ska skaffa en 360 inom kort. Så jag väntar med att skaffa detta tills jag fått den istället, för jag föredrar NHL/Fifa spelen på konsol. Och av vad jag har hört är det väldigt likt NHL 06, är det... sant? Skillnaden är som att jämföra NHL94 och NHL95. Ganska som vanligt med updates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 DEt sjuka är att NHL 07 är nästan inte ens samma spel på data som det är på Konsol eller iallafall på 360. På 360 är det Sjuuuuukt mycket bättre grafik än vad det är på dator, sen är det riiiiiiiktigt ball med den nya skill stick, kan finta nästan exakt som man vill, skjuta exakt hur man vill osv. NHL 07 och 06 är lika på dator men skaffar man det på 360 är det en enorm skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Skillnaden är som att jämföra NHL94 och NHL95. Ganska som vanligt med updates. Hmm... jag som hade hoppats på lite utveckling. Jaja, blir till att skaffa det iaf. Edit: Bara inte "skillsticken" är som på NHL 06. Då spyr jag galla. Redigerad 1 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Hmm... jag som hade hoppats på lite utveckling. Jaja, blir till att skaffa det iaf. Edit: Bara inte "skillsticken" är som på NHL 06. Då spyr jag galla. Jag har inte lyckats hitta den på PC. Den kanske är borttagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag har inte lyckats hitta den på PC. Den kanske är borttagen Låt oss be till gudarna att den är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Låt oss be till gudarna att den är det. What? Det var ju hur skönt som helst att dra ett skott mellan benen upp i nättaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 What? Det var ju hur skönt som helst att dra ett skott mellan benen upp i nättaket Haha. Själv hatade jag den. Vet inte men den kändes... overklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 NHL är läckert att se på, ishockey i Sverige och i andra länder är en töntsport, speciellt gubbarna i Elitserien som inte har några pliggar (säkert har de slagit ut dem med flit för att få den där looken) och som luktar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts