Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jak har oxå ett knep: Ta extra svenska lektioner (No offence!) Vote: Bra! Får du lära dig fjortis-snack och särskrivningar på dina svenskalektioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tycker inte om att Microsoft har så stor del av marknaden. Oh nej... Verkligen inte Bara det att nästan varenda människa som har en PC kör Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Windows funkar för det mesta så jag har inga större klagomål. btw. xxxxxXXXXxXxGemagexXxXXXXxxxxx ar minn njya idooL:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Oh nej... Verkligen inte Bara det att nästan varenda människa som har en PC kör Windows. Tycker inte OM att Microsoft har så stor del av marknaden. Läste också fel först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Duger, men föredrar Mac os. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Det vill jag se innan jag tror det. Tro mig, det vill du inte EDIT: GRAM-A-TIIIIK Redigerad 2 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Microsoft är bra, de ger arbete åt tio tusentals människor som har råd att försörja sin familj. De skapar konkurrans på marknaden, men nu verkar de nästan ha monopol eftersom inget bolag har gått upp riktigt och utmanat microsoft på operativsystem. Edit: Sen tipsar jag om kebabs signatur....... SLUTA VÅLDTA SVENSKA SPRÅKET! Redigerad 2 oktober, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 SLUTA VÅLDTA SVENSKA SPRÅKET! *juckar med en svenska akademins ordlista* VOTE: funkar väll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Det vill jag se innan jag tror det. Msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Msn? Eller så kan du ladda upp här/på Imageshack/på annan valfri uploader, dock inte silentwhisper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Eller så kan du ladda upp här/på Imageshack/på annan valfri uploader, dock inte silentwhisper Faktist så går det inte....min dator e cpead nu, sitter innne på en ubount live cd för att kunna komma in på min dator....cp windows har fuckat up sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 haha jag vet ^^ endel skulle till och med vara där Som en hemsida: "vilket kön: 1. Male 2. Female 3. Other" Du måste faktiskt inte svara på varenda inlägg som skrivs. Det här är ett diskussionsforum, ingen live-chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Du måste faktiskt inte svara på varenda inlägg som skrivs. Det här är ett diskussionsforum, ingen live-chatt. Jo..de e nog sant...borde skärpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Funkar väl bra, har inget speciellt emot MS, eller XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Microsoft är bra, de ger arbete åt tio tusentals människor som har råd att försörja sin familj. De skapar konkurrans på marknaden, men nu verkar de nästan ha monopol eftersom inget bolag har gått upp riktigt och utmanat microsoft på operativsystem. Edit: Sen tipsar jag om kebabs signatur....... SLUTA VÅLDTA SVENSKA SPRÅKET! Om du hängt med lite så borde du veta att MS haft monopol på stora delar av IT- marknaden de senaste tio åren. Och vem har sagt att deras 50.000 anställda inte skulle ha jobb om dem inte funnits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Om du hängt med lite så borde du veta att MS haft monopol på stora delar av IT- marknaden de senaste tio åren. Och vem har sagt att deras 50.000 anställda inte skulle ha jobb om dem inte funnits? Officielt monopol? Nej, det stämmer inte. Indirekt monopol kan man ju säga att de har däremot, om det var det du syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Officielt monopol? Nej, det stämmer inte. Indirekt monopol kan man ju säga att de har däremot, om det var det du syftade på. Vart ser du orden officielt monopol??? Han menar monopol. Räcker inte det.. ska man behöva precisera sig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts