Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jo, deras hemsida e inte den finaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jo, deras hemsida e inte den finaste MEN DEN FRÅN 1994 VAR FIN Klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 MEN DEN FRÅN 1994 VAR FIN Klick. Ah, det var klass på det på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 HAha ja den gammla tiden när de va typ..DOS de va fan skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vote: Bra. Känner inte att det finns så mycket att klaga på. Fungerar som det ska. Förstår inte riktigt vad som får folk att klaga på Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Vote: Bra. Känner inte att det finns så mycket att klaga på. Fungerar som det ska. Förstår inte riktigt vad som får folk att klaga på Windows. De kommer saker efter tiden Redigerad 1 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 De kommer saker äfter tiden Som stavning till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Få se nu... tvingar folk att byta OS utan anledning (helt plötsligt släpps spel som alan wake och halo2 endast till vista? Jag lovar att de mycket väl skulle kunna släppas till XP). De gör nytt OS som kräver mer av hårdvaran istället för tvärtom. De ser till att grafikkortstillverkare inte kan släppa drivrutiner så snabbt som det skulle kunna vara möjligt. Windows är för dyrt. Office etc borde alltihopp ingå med Windows. Man ska inte behöva betala 10k för windows, office och allt annat en vanlig skolelev kan tänkas behöva - speciellt när t.ex. ubuntu ger ut likadana saker gratis. Men men.. man kan inte bara vara negativ. Har använt XP på min nya dator sedan årsskiftet och inte haft en endaste krash/bluescreen eller något annat problem (som har med windows att göra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Som stavning till exempel. HAhaha vetfan varför jag stavar så uselt just här...på msn så flyter de på fint men här....vetefan Lovar stavar bättre i rl Tro ett om ni viller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 HAhaha vetfan varför jag stavar så uselt just här...på msn så flyter de på fint men här....vetefan Lovar stavar bättre i rl Tro ett om ni viller Det där inlägget var det ännu fler stavfel i än i det förra. ------------------------------------------ Windows funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Annat: Älska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det där inlägget var det ännu fler stavfel i än i det förra. ------------------------------------------ Windows funkar....inte ^^ haha jag vet ^^ endel skulle till och med vara där Annat: Älska! Som en hemsida: "vilket kön: 1. Male 2. Female 3. Other" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 HAhaha vetfan varför jag stavar så uselt just här...på msn så flyter de på fint men här....vetefan Lovar stavar bättre i rl Tro ett om ni viller Jag har ett knep. Ta 3 sekunder och läs igenom det du har skrivit innan du postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Windows funkar, men Mac och Linux är helt klart bättre val om man inte planerar att spela. Pga att windows är istort sett det enda vettiga valet för dom flesta (okunniga och gamers) så har microsofts programmerare kunnat sitta och slöa. Detta märks mycket väl i XP, och Vista kommer till största sannolikhet inte blir bättre. Nej usch, jag skulle helst vilja slippa allt som har med windows att göra, men sen är det ju också faktumet att många spel inte funkar till något annat. När ska företag börja ta efter Blizzard och börja göra spel kompatibla till macintosh också? Edit: Nu ser jag ju att pollen faktiskt handlar om vad man tycker om microsoft. Microsoft har jag verkligen inga problem med, tycker att dom gjort ett bra jobb med 360:n (även om dom kommer få spö av nitendo) och diverse annan hårdvara/mjukvara, så... ...vote: funkar. Redigerad 1 oktober, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vote: funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag har ett knep. Ta 3 sekunder och läs igenom det du har skrivit innan du postar. Jak har med ett knep! Gå på dina svenska lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jak har med ett knep! Gå på dina svenska lektioner. Jak har med ett knep! Särskriv inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tycker inte om att Microsoft har så stor del av marknaden. Har för övrigt inga som helst problem med microsofts produkter. Fast det finns givetvis vassare produkter från andra utvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jak har oxå ett knep: Ta extra svenska lektioner (No offence!) Vote: Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Lovar stavar bättre i rl Det vill jag se innan jag tror det. Redigerad 1 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts