rabarben Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det funkar... har ingen speciell åsikt. Inget jag stör mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Både microsoft, Apple Och ubount(stavning) Har ganska obegrensad kappasitet ( Dom är väldigt lika) Men Just varför microsoft blev de största och ledande företaget har nog mycket med pengar att göra....skulle jag tro Där har du helt fel... igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Funkar väl. Microsoft som företag vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Både microsoft, Apple Och ubount(stavning) Har ganska obegrensad kappasitet ( Dom är väldigt lika) Men Just varför microsoft blev de största och ledande företaget har nog mycket med pengar att göra....skulle jag tro Du tror jävligt mycket du xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Där har du helt fel... igen. Naww Har jag fel igen Som vanligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kan väl inte påstå att jag gilar wndows.. Men tyvärr är man ju tvungen att använda det eftersom att man inte kan göra en himla massa grejer med något utav de andra alternativen. Skulle helst vilja använda Något Unix baserat då jag tycker att windows har alldeles för stor del utav marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är det inte 13års gräns på forumet btw? Jo det är det, och han är inte 13, det kan man inte vara om man inte ens kan stava till 'efter'. vote: Bra, ser inget dåligt i det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jo det är det, och han är inte 13, det kan man inte vara om man inte ens kan stava till 'efter'. Äsch, grabben har ju uppenbarligen stavningsproblem. Inget att hänga upp sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Äsch, grabben har ju uppenbarligen stavningsproblem. Inget att hänga upp sig på. Nej precise XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Smarta jävlar som utnyttjar sitt de facto-monopol på att släppa kassa produkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Smarta jävlar som utnyttjar sitt de facto-monopol på att släppa kassa produkter. Konstigt att de sälger bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Konstigt att de sälger bara... Inte alls konstigt, i affärena placerar de ju ett svart skynke för ögonen när man väljer OS ...Eller är det bara jag som får denna specialbehandling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vote: Funkar. Funkar men det är inte bäst. Använder det bara för att det har ungefär 95% av alla användare så allt kommer ju dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Inte alls konstigt, i affärena placerar de ju ett svart skynke för ögonen när man väljer OS ...Eller är det bara jag som får denna specialbehandling? Eee... brukar man inte få ett OS när man köper en ny dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Inte alls konstigt, i affärena placerar de ju ett svart skynke för ögonen när man väljer OS ...Eller är det bara jag som får denna specialbehandling? Jo de klart....mycke reklam och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Eee... brukar man inte få ett OS när man köper en ny dator?Jo, fast man kan självklart köpa ett nytt. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Eee... brukar man inte få ett OS när man köper en ny dator? Beror på vart du köper darton också Redigerad 1 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Smarta jävlar som utnyttjar sitt de facto-monopol på att släppa kassa produkter. Uörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vote: funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Windows är bra. Har inget emot Microsoft, förutom deras jävla skithemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts