Jump to content

Vad tycker ni om Microsoft/windows?

Nik.
 Share

Vad tycker ni om Microsoft?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Funkar. Ingen speciell åsikt.

Edit:

xXxGemagexXx: editera din text som är: Microsoft är knappast bra..dom vill ju bara käna pängar och de e därför många gör virus till just Microsoft Windows...

Vote: 2

Och klistra in min färdiga mall, som är: Microsoft är knappast bra. De vill ju bara tjäna pengar och det är därför många gör virus, till just Microsoft Windows...

:)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsoft är knappast bra..dom vill ju bara käna pängar och de e därför många gör virus till just Microsoft Windows... :)

Riktigt urusel poll, och stava kan du inte heller.

Nä, jag ska nog göra en "Vad tycker ni om höghus?"-poll nu. Ses!

Edit: Fem st. som skrev 17.54! :)

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så folk gör virus till Windows bara för att Microsoft vill tjäna pengar?

Mja..microsoft vill ju käna pängar...och därför så gör dom väldigt onödiga saker för att just få pängar....deras opprativsystem "Windows" är Enormt....Detta är just för Microsoft sammarbetar med företag som tillvärkar datorer och Dessa företag ger Microsoft Pängar om dom gör deras opprativsystem Stora. Delvis så har tex microsoft stämt ett litet företag på flera miljoner bara för dom hadde ett oregisterat opprativsystem till derast kassor Men äfter detta så böt dom opprativsystem till linux Och Genom de Känade dom lite extra pängar pga linux tar inte lika stor plats som tex windows dessutom går de att ladda ner helt gratis...De e just därför det kommer ut många virus till just windows :huh:

Riktigt urusel poll, och stava kan du inte heller.

Nä, jag ska nog göra en "Vad tycker ni om höghus?"-poll nu. Ses!

Edit: Fem st. som skrev 17.54! :)

Hehe nej suger på att stava :)

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja..microsoft vill ju käna pängar...och därför så gör dom väldigt onödiga saker för att just få pängar....deras opprativsystem "Windows" är Enormt....Detta är just för Microsoft sammarbetar med företag som tillvärkar datorer och Dessa företag ger Microsoft Pängar om dom gör deras opprativsystem Stora. Delvis så har tex microsoft stämt ett litet företag på flera miljoner bara för dom hadde ett oregisterat opprativsystem till derast kassor Men äfter detta så böt dom opprativsystem till linux Och Genom de Känade dom lite extra pängar pga linux tar inte lika stor plats som tex windows dessutom går de att ladda ner helt gratis...De e just därför det kommer ut många virus till just windows ^_^

Naha nej suger på att stava (w00t)

Jag kan leta upp ett flertal linux distar som är jävligt mycket större än Windows.

Och hur fan kan man tjäna pengar på att ha ett mindre operativsystem? Blir datorn gladare och förvandlar sig själv till en sedelpress eller vadå?

Är det inte 13års gräns på forumet btw?

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsoft som företag tycker jag inte om nåt vidare eftersom dom använder sina pengar från PC-monopolet för att köpa upp alla spelserier till 360'n. Windows funkar väl, eftersom de flesta spel kommer dit. Mac OS X klår den på det mesta, men vad ska man göra när man vill lira spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsoft? Helt okej.

Windows? Bättre.

Microsoft må vara dåligt men testa att skapa ett eget så ska ni se hur svårt det är. Man kan inte alltid vara snäll för att tjäna pengar.

Microsoft köper upp spelen till 360? So what?. När började ni bry er om självaste märket?.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan leta upp ett flertal linux distar som är jävligt mycket större än Windows.

Och hur fan kan man tjäna pengar på att ha ett mindre operativsystem? Blir datorn gladare och förvandlar sig själv till en sedelpress eller vadå?

Är det inte 13års gräns på forumet btw?

Hur man kan käna pengar på ett mindre opprativsystem...jo, tex windows e ju inte gratis att skaffa eller att bara ha de fungerande Och du behöver inte lika Bra datorer Dvs: du kan hitta billiga datorer och fortfarande få samma prestande som på ett större opprativsystem. Ja det finns stora exemplar av linux också men det finns ocksa Små exemplar av linux (Bra mycke mindre en winows) Så varför skaffa ett stort när man kan skaffa ett litet till samma prestanda Och helt gratis btv (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja..microsoft vill ju käna pängar...och därför så gör dom väldigt onödiga saker för att just få pängar....deras opprativsystem "Windows" är Enormt....Detta är just för Microsoft sammarbetar med företag som tillvärkar datorer och Dessa företag ger Microsoft Pängar om dom gör deras opprativsystem Stora. Delvis så har tex microsoft stämt ett litet företag på flera miljoner bara för dom hadde ett oregisterat opprativsystem till derast kassor Men äfter detta så böt dom opprativsystem till linux Och Genom de Känade dom lite extra pängar pga linux tar inte lika stor plats som tex windows dessutom går de att ladda ner helt gratis...De e just därför det kommer ut många virus till just windows ^_^

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH (w00t)

Hur man kan käna pengar på ett mindre opprativsystem...jo du behöver inte lika Bra datorer Dvs: du kan hitta billiga datorer och fortfarande få samma prestande som på ett större opprativsystem. Ja det finns stora exemplar av linux också men det finns ocksa Små exemplar av linux (Bra mycke mindre en winows) Så varför skaffa ett stort när man kan skaffa ett litet till samma prestanda Och helt gratis btv

HAHHAHAHAHAAHAHHA ^_^

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsoft må vara dåligt men testa att skapa ett eget så ska ni se hur svårt det är.

Microsoft må vara den största mjukvarutillverkaren med nästintill helt obegränsade resurser vad det gäller pengar och anställningsmöjligheter.

Hur det alltid har sugit jämfört med Macintosh motsvarigheter (som alltid låg ett steg före Microsoft), det är en gåta för mig.

Tänk er bara att MacOS X släpptes samma år som Windows XP.

Och jag tror inte att Vista kommer att vara ett undantag.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsoft må vara den största mjukvarutillverkaren med nästintill helt obegränsade resurser vad det gäller pengar och anställningsmöjligheter.

Hur det alltid har sugit jämfört med Macintosh motsvarigheter (som alltid låg ett steg före Microsoft), det är en gåta för mig.

Och jag tror inte att Vista kommer att vara ett undantag.

Vista är bara skit. Operativ systemet Windows 2000/Millenium är precis som XP fast med ett nytt skin. Detsamma kommer gälla Vista. Det kommer bli precis som XP fast med ett COOLARE skin och lite Opacity Effects.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både microsoft, Apple Och ubount(stavning) Har ganska obegrensad kappasitet ( Dom är väldigt lika) Men Just varför microsoft blev de största och ledande företaget har nog mycket med pengar att göra....skulle jag tro (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor