antepanteboy Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nu har jag tänkt....och jag skulle tycka det var kul om jag tog stuntfilmerna jag har nerladdade och klipper ihop dom till en enda film....Typ som en ultimat showdown. Men nu är det ju så att jag har ju en del av era filmer också...Så jag tänkte fråga er om det är okej om jag kliper ihop dom med andra. Dom jag har är. stunttimeinlossantos: Av Godfather Take me down to the Sa city : Av ? TMS:AfterShock: Av Tackelberry XSA:Here to stay: Av XSA As One Again: Av XSA och TMS Around San andreas anad back: Av Mervin Min egen: A trip to san andreas Chronices: Av Ostis och Gta sajten Och Killing time: Av XSA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Du är inte tillåten att använda någon video utan tillåtelse från skaparna av dom. Du måste söka tillstånd hos alla som varit emd och gjort en film för att få använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Klart du får klippa ihop dem om du vill, men du får inte lägga upp dem här utan deras tillåtelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Klart du får klippa ihop dem om du vill, men du får inte lägga upp dem här utan deras tillåtelse. Det är ju liksom därför jag frågar om hjälp här Redigerad 1 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det är ju liksom därför jag frågar om hjälp här Men det är såhär. Östis, Är aldrig på GTASajten mera Tackleberry, Tittar in ibland. --- Sen så är det inte bara dom som bestämmer om du kan lägga upp en ihopklippt video, Det ska vara ALLA som har stuntat i den. Tror du att alla som stuntar i SA är medlem på GTASajten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Men det är såhär. Östis, Är aldrig på GTASajten mera Tackleberry, Tittar in ibland. --- Sen så är det inte bara dom som bestämmer om du kan lägga upp en ihopklippt video, Det ska vara ALLA som har stuntat i den. Tror du att alla som stuntar i SA är medlem på GTASajten ? Okej...jag lägger ner då....Någon moderator kan låsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är inte Tackleberry som gjort TMS Aftershock. Vilket är en stuntgrupp. TMS. Twisted Metal Stunters. Gå in på GTAStunting och fråga dem... Och alla andra. De flesta är väll där. Men jag tror det vore lite onödigt. Och vem skulle vilja sitta en halvtimme och titta på olika stuntfilmer. I ett klipp? Lika bra att se varje för sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Du får tillåtelse att använda de filmer jag har gjort. Dock måste du vara noga med att ange vem som är den ursprunglige skaparen, lägg gärna lite info både först och sist i filmen. Tror nog att det är okej att använda de flesta, men var mycket noga med att ange "källa". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts