Bosse Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tjena! Har inte spelat GTA på ett tag men så blev jag sugen nu efter att ha spelat Just Cause. Så jag installerade på min nya dator och tänkte spela lite nu.. Men nej.. Gubben springer bakåt hela tiden? Har testat ändra kontroller men det hjälpte inte. Nån som vet nåt jag kan testa? Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tjena! Har inte spelat GTA på ett tag men så blev jag sugen nu efter att ha spelat Just Cause. Så jag installerade på min nya dator och tänkte spela lite nu.. Men nej.. Gubben springer bakåt hela tiden? Har testat ändra kontroller men det hjälpte inte. Nån som vet nåt jag kan testa? Bosse Vänd på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nille_312 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Om du har joystick inkopplad så pråva att dra ut den annars vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vänd på tangentbordet. HAHAHAHAAA!! Det var fan mainstream-klass på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 HAhahahaha det är just sånt här som gör det så skönt att vara tebax Har hängt på ett amerikansk forum ett tag, det är förjävligt. "Vänd på tangentbordet"... Nä, testa att kalibrera joysticken om du har en inkopplad. Annars kan det ju vara så att du inte vet att styrning i SA skiljer sig från tex VC, men du hade ju redan spelat det förr, sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tack! Hade ju min ratt inkopplad, trodde inte det skulle hända nåt då men men, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Np. Kom ihåg det från en gammal topic i VC där bilden bara snurrade för en kille, det var tydligen en joystick som ramlat ner bakom datorn och fastnat i snurrläget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts