montalbano Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag har försvarat mitt hus mot maffian gjort alla uppdrag i fimstudion, malibu club och så vidare och nu får jag inga nya uppdrag men jag har enligt stats bara klarat 57% av spelet... någon som har en förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Du måste klara alla uniqe stunts rampage samla alla hp etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
montalbano Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 men det finns inga mer uppdrag alltså? Jag har klarat typ 27 rampages och jag ökade bara 1 % på hela spelet när jag gick från 0 till 27 och det finns ju bara 35 stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crypt Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 försvarat huset?hmm kommer maffia till huset på mitten ön elelr vadå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 försvarat huset?hmm kommer maffia till huset på mitten ön elelr vadå ? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 försvarat huset?hmm kommer maffia till huset på mitten ön elelr vadå ? när kommer den dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts