Matteus Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Men istället vann...jag! Muahahaha! Var rädd där i början att Sikorka skulle ta mig med sitt lilla Europa. Men jag lyckades hålla undan (tack vare att Mikolan började bomba) och tog stora områden av östra asien, och mina subs fixade i stort sett hela västra Sydamerika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 >:3 http://img105.imageshack.us/img105/9887/sikorkanukedln7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Omg.. Detta spel faktiskt läckert, man känner sig som en president när man sitter i sin stol och hör den dystra musiken och samtidigt ser när atombomben slå ner i tex ryssland, "Boomm", man kan höra det dova ljudet av förstörelse.. Redigerad 1 oktober, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag får väl ge det en andra chans imorgon då. GiZmo, tror du det fungerar i skolan? Då har vi något att sysselsätta oss med på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag får väl ge det en andra chans imorgon då. GiZmo, tror du det fungerar i skolan? Då har vi något att sysselsätta oss med på rasterna. Tunnlar man det så borde de gå.. Kanske.. vet inte hur de blir med ipadressen.. vi får testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 I vilken buske hittar jag hela spelet? Det verkade väldigt grymt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Såg att man kunde skaffa det på Steam. Finns det enbart till Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Såg att man kunde skaffa det på Steam. Finns det enbart till Steam? Man kan tanka det genom steam men man behöver inte det för att spela... Karatemorfar: Finns nog i dom flesta.. Tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 And up we go.. Giggles, funderar på att göra egna mods.. http://img516.imageshack.us/img516/9453/screenshot2006100404jv1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Nu har jag hela spelet bara så ni vet. Om någon känner för en easy kill så är jag rätt man/n00b. Vad gör den modden mer än ändrar flygfälten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Den ändrar bara grafiken på alla byggnader + fighters.. Inget annat.. har inte kommit så många mods än.. edit: btw, gick egenom spelfilerna och hittade detta alien_attack *C destroyed by Alien Attack alien_invasion ALIEN INVASION! tornado_warning TORNADO WARNING Tornados? Aliens? Aldrig märkt nått.. interessant Redigerad 4 oktober, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vill inte ifrågasätta din taktik men jag gör det ändå. Är det inte onödigt att sätta radar-grejset så nära varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Vill inte ifrågasätta din taktik men jag gör det ändå. Är det inte onödigt att sätta radar-grejset så nära varandra? Hehe, den bilden vara bara för att visa den nya grafiken Btw, nån som är sugen på en svensk översättning? Håller på och är ~40% klar.. typ.. Tror jag iaf.. Tutorialen får vara på engelska edit: dom flesta jävla tooltipsen me Redigerad 4 oktober, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag skulle kunna tänka mig att prova på det. @ bilden: Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts