Durka Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Sluta klaga på killen.... Har han sagt att den skulle va historians bästa film? Vänta och se hur hans ricktiga film blir sen. (hans seriösa, tror han gjorde den här mäst på skoj) 3 backflip med fyrhjulingen var ganska coolt..... MVH/Durka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det låten gjord av Offsprings? Riktig bra i vilket fall som helst. Filmen i sig sög. 1 - Dom heter The Offspring - inte "Offsprings", som alla verkar vilja envisas med att kalla dom för (ursäkta att jag låter petig och gnällig, men bland det värsta jag vet är feluttalade bandnamn... se det positivt; ni lärde er någonting nytt! ) 2 - det är inte The Offspring som har gjort låten, det är Infinite Mass, och låten heter "Bullet"... Nu vet ni det också! Over and out // Greve Von Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Stunten var rätt bra men musiken var inte så bra så om jag skulle bedömma den på en skala 1-10 så får den en 5:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jag duger du suger Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ärligt talad var stunten bra tycker jag 7\10 bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts