antepanteboy Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Här är en liten film som jag har gjort...medans jag samlar riktiga stunts till min " a trip to san andreas 2" Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Stunts: 3.4/10 - Ser fler stuntfilmer Musik: 4/10 - Den var inte synkad det minsta Editering: 0/0 - Ingen editering var gjord Overall: 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag skulle nog ge den 0,5/5... 1. Dålig kavlite' 2. Lite seg 3. Ingen synk 4. För lite spännande Tyvärr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag skulle nog ge den 0,5/5... 1. Dålig kavlite' 2. Lite seg 3. Ingen synk 4. För lite spännande Tyvärr.... Spännande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Editering väder ljus musiken allt det och mer kan höra till stämningen. Du hade inte editerat den. Och vissa av stunten var bra. Men för att dom är bra måste dom inte vara spännande att titta på. Jag tycker att den var trist. Men du kan ju stunta lite gran så med träning så tummen upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Spännande? "Spännande" Det är ju däför man kollar på en film... Jag menar nåt som är unikt. Inte te.x hoppa av från ett tak med en hydra... Utan typ Skaffa en mod som låter dig stänga av motort mitt i luften och gör nåt trix med avstängt motor.. Eller jag vet inte.. Men jag sände ingen "Spännade" reaktion... Men det är ju jag... BTW: din första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 "Spännande" Det är ju däför man kollar på en film... Jag menar nåt som är unikt. Inte te.x hoppa av från ett tak med en hydra... Utan typ Skaffa en mod som låter dig stänga av motort mitt i luften och gör nåt trix med avstängt motor.. Eller jag vet inte.. Men jag sände ingen "Spännade" reaktion... Men det är ju jag... BTW: din första? Nope...Min första hette A trip to san andreas och den blev en flopp Men somsagt så håller jag på med ATTSA 2 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nope...Min första hette A trip to san andreas och den blev en flopp Men somsagt så håller jag på med ATTSA 2 nu... Hehe Mina 3 som jag gjort har inte heller varit en hitt. Do.c har det inte varit stuntfilmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag har inte kollat på filmen här, men nästan varje "stuntfilm" som ja sett.. är ju bara skit.. man har inspelningen på hela tiden, sen åker man i en byggnad så man snurrar runt.. det är knappast skicklighet.. det är bara tur för det mesta. sen räcker det att göra en stuntfilm på 10 sek, för varje "stunt" man ser är samma saker fast på olika platser, som att snurra runt på motorcykeln och landa utan att krascha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Jag har inte kollat på filmen här, men nästan varje "stuntfilm" som ja sett.. är ju bara skit.. man har inspelningen på hela tiden, sen åker man i en byggnad så man snurrar runt.. det är knappast skicklighet.. det är bara tur för det mesta. sen räcker det att göra en stuntfilm på 10 sek, för varje "stunt" man ser är samma saker fast på olika platser, som att snurra runt på motorcykeln och landa utan att krascha.. Jag tycker du åtminstånde kan kolla på filmen om du nu drar upp en 3 veckor gammal tråd. Det är väl inte för mycket begärt? Och som du säger, många grejer beror på tur, men det är ju (i viss mån) underhållande för det! Redigerad 19 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Det där i början med flygplanet var coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Tackar tackar....Nu är ATTSA 2 Snart klat ochså... Redigerad 20 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Blir tvungen att hålla med Godfather om rätt mycket. Varför skulle flygplanet vara med? Och vad är det för spännande med att du hoppar in i det för att sedan hovra hur länge som helst? Att du stannar i X sekunder efter vartenda hopp är också väldigt störande och tyder på att man antingen inte hade mycket stunts att göra film av, eller att man inte orkar editera tillräckligt. Musiken slutar tvärt. De stunts du har med är nog inte så vansinnigt svåra om man moddat så mycket som du med hastigheten på biken - hoppet vid bilskolan är ju löjligt. Jag begriper inte alls vad som var nåt märkvärdigt med att du blir påkörd av en personbil som du sedan blir av med med hjälp av en nitro, som du fuskat fram dessutom. Ledsen att behöva säga det, men den var bara... dålig. Jag tror väl att du kan egentligen men det kommer att fortsätta floppa om du fortsätter i denna stil. Bli inte nedslagen, träna på bara så går det väl bättre nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Blir tvungen att hålla med Godfather om rätt mycket. Varför skulle flygplanet vara med? Och vad är det för spännande med att du hoppar in i det för att sedan hovra hur länge som helst? Att du stannar i X sekunder efter vartenda hopp är också väldigt störande och tyder på att man antingen inte hade mycket stunts att göra film av, eller att man inte orkar editera tillräckligt. Musiken slutar tvärt. De stunts du har med är nog inte så vansinnigt svåra om man moddat så mycket som du med hastigheten på biken - hoppet vid bilskolan är ju löjligt. Jag begriper inte alls vad som var nåt märkvärdigt med att du blir påkörd av en personbil som du sedan blir av med med hjälp av en nitro, som du fuskat fram dessutom. Ledsen att behöva säga det, men den var bara... dålig. Jag tror väl att du kan egentligen men det kommer att fortsätta floppa om du fortsätter i denna stil. Bli inte nedslagen, träna på bara så går det väl bättre nästa gång. JAg har inte moddat ett piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Är det någon annan här som tycker som jag angående bikens hastighet och flygförmåga, speciellt vid bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Är det någon annan här som tycker som jag angående bikens hastighet och flygförmåga, speciellt vid bilskolan? Det är det kanske men jag är väldigt säker på att allt är som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Det är det kanske men jag är väldigt säker på att allt är som det ska. Tack Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Okej, det kanske inte är moddat, men de andra punkterna står jag för. Klipp bort nonsens och gallra vad som egentligen är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Är det låten gjord av Offsprings? Riktig bra i vilket fall som helst. Filmen i sig sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Är det låten gjord av Offsprings? Riktig bra i vilket fall som helst. Filmen i sig sög. Japp, det är the Offsprings. Minns inte vad den heter, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts