antepanteboy Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Om ni inte har så rekomenderar jag att ni ser filmen Torkel i knipa. Till en början så ser det ut som en helt valnig disney pixar film, Men en bit in i filmen så fattar man att den här filmen INTE är för barn. Varför? Enkelt Dan handlar om en kille i 6::an som heter Torkel, hans föräldrar bryr sig inte ett piss varken om Torkel eller hans syster Rita. Efter att Torkel och hans "kompisar" har mobbat en tjej så att hon slänger sig ut igenom ett fönster så börjar det dyka upp otäcka medelanden skrivet med blod som antyder att Torkel inom kort ska dö en plågsam död... Se den! Sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Okej. Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Okej. Klicka Känns lite drygt med EN ENDA filmtråd faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Såg den i skolan i sjuan, förra året alltså. Tyckte den var bra, men sen har jag tröttnat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Den är underbar, visste inte att Felix Herngren var så bra på att göra olika röster (han gör alla). Sköna låtar i den också, Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 ..."Ska du ha en med guldringen också, va?"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Har lyssnat på Fuck off and die svinlänge och såg filmen i onsdags, den var inte vad jag trott, men den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Såååå totalt uttjatad, såg filmen i sommras och jag hatade den ända sen dess. Den är bra, men så jävla drygt att alla ska springa runt och tjata om den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Sjukt kul film. Några i klassen snackade om den i skolan så jag kollade på den direkt efter att jag kom hem och älskar den Lyssnat på fuck off and die ett antal gånger också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 "Suprise SKITUNGAR!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nåja, sett den allt för många gånger nu för att visa kompisarna. Seg redan andra gången man ser den tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Såg lite av den hos en kompis När 2 tuffingar typ tvinga Torkel sno öl från festen eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Såg den nyss, har hört mycket om den. Tycker den var väldigt kul. Bäst är ju: Nej, nej, ehh nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Haha, "Fuck of and die" är ju klockren! Förstår inte hur filmen kan få visas för barn, men dom fattar väll inte vad som händer... kan man hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 "Du är för ful för mig och din morsa går för en hundring" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Filmen var helt okej när jag såg den för ett tag sedan, dock för barnslig för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ibland kan man behöva en barnslig film för att mjuka upp sitt hårda inre! Go watch a fucking Disney now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hittade lite på youtube: Så som Quang (Torkel i knipa) nån konstig låt. Torkel i Knipa (best of) by Paccy spola fram lite så får ni höra ''Fuck off and die'' Torkel i Knipa : Morbror Stewart! Torkels Morbror! Skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Så skönt när en av lärarna frågade Torkel vad som hände innan Doris hoppade genom fönstret och Torkel säger något i stil med "jag vet inte riktigt" och läraren säger "vilken tur att ingen fick den där feta kon i huvudet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Så jävla skönt när dom 2 killarna tvingar Torkel att sno öl å sen kommer Fabror/morbor stewart ut å spöar skiten ur dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts