SallaD Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 SLUTA PRATA WAREZ! har du läst regerlna att man får ej prata Warez här! Frågan är om DU vet var warez är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 En kompis köpte ett spel och CD-Key:n var redan använd, han fick inte byta heller. Tough luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 En kompis köpte ett spel och CD-Key:n var redan använd, han fick inte byta heller. Tough luck Har hänt mig ett antal gånger också, tex på Battlefield 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 En kompis köpte ett spel och CD-Key:n var redan använd, han fick inte byta heller. Tough luck Hänt mig också med Warcraft 3. Jag fick aldrig spela mot mina vänner! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Om man kontaktak bolaget borde man väl få en ny cd key väl? Om man skickar in skivan iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Frågan är om DU vet var warez är ? ehh nää jag vet inte vad Warez är jag är inte helt dum i huvudet.. det är typ att man laddar ner olagliga saker typ som Film,Spel,Musik etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är spel olagligt ? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34090 Darkwolf: Snälla håll käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Om man kontaktak bolaget borde man väl få en ny cd key väl? Om man skickar in skivan iallafall.Men då kan man ju ge en CD-key till en vän, och sen skicka in skivan för en ny CD-key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Spam Snuten, Smart. Men kan man inte be den förra ägaren avaktivera sin cd key då? Det går väl? Redigerad 1 oktober, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är spel olagligt ? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34090 Darkwolf: Snälla håll käften Ursäkta Sallad frågade mig om jag visste vad Warez var o då sa jag det o en annan sa till Johnny att han skulle tanka ner Godfather o då sa jag sluta prata Warez här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Med tanke på att han redan har spelet lagligt så är det inte warez för honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Med tanke på att han redan har spelet lagligt så är det inte warez för honom Ok men om du går bak till sida 1 så kanske du vet vad jag menar med Warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Med tanke på att han redan har spelet lagligt så är det inte warez för honom Ändå warez.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Är du säker på att du öppnar rätt CD/DVD Enhet, och inte nån som verkligen är tom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag har bara en CD/DVD enhet. Jag har fått rådet att uppdatera "Firmware", hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts